۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » گیلان
  • شناسه : 31724
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۱
  • ارسال توسط :
پلیس گیلان پرت کردن زن جوان از خودرو گشت ارشاد  را تکذیب کرد
پلیس گیلان پرت کردن زن جوان از خودرو گشت ارشاد  را تکذیب کرد

پلیس گیلان پرت کردن زن جوان از خودرو گشت ارشاد را تکذیب کرد

کارکنان پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق تمامی شهروندان هستند.

وقایع خبری: جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان پرت کردن زن جوان از خودرو گشت ارشاد را تکذیب کرد.

همزمان با انتشار فیلم سقوط یک زن از خودرو پلیس در فضای مجازی سرهنگ حسین حسن‌پور جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در تشریح این ماجرا گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس شکایت کرد که چند روز قبل تصادفی رخ داده و طرف مقابل با سوء‌استفاده از تصادف رانندگی قصد اخاذی از وی را دارد. بنابراین پس از این شکایت رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت.
متهم این ماجرا که حالت طبیعی نیز نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست مأموران را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.سرهنگ حسین حسن‌پور با اشاره به وجود مستندات کافی و روشن بودن اصل این ماجرا مبنی بر ممانعت این خانم از انتقال متهم به مقر انتظامی و تلاش برای خارج کردن فرد دستگیر شده از خودرو پلیس، افزود: با توجه به محرز بودن تخلف متهم دستگیر شده و وجود شاکی خصوصی، پلیس ملزم به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی برای رسیدگی بیشتر بوده است.
وی در ادامه گفت: با بررسی مستندات و تصاویر دوربین‌های محل حادثه مشخص است این خانم پس از حرکت خودرو پلیس، از پنجره خودرو در حال حرکت آویزان شده و ادعای پرتاب کردن وی از خودروی گشت امنیت اخلاقی، کذب محض است.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با گلایه از برخی شبکه‌های اجتماعی که به صرف دیدن یک ویدیو از زاویه نامناسب و بدون بررسی اصل ماجرا اقدام به قضاوت ناعادلانه پلیس می‌کنند، افزود: کارکنان پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق تمامی شهروندان هستند و پلیس در برقراری نظم و امنیت، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.