۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » نیروی انتظامی
  • شناسه : 4796
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
  • ارسال توسط :
پلیس هوشمند در خدمت مردم است
پلیس هوشمند در خدمت مردم است

پلیس هوشمند در خدمت مردم است

هفته نیروی انتظامی یاداور رشادت و ایثار سربازان نظام است که جانشان را فدای مردم کرده اند

سردار مهدی حاجیان صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که با حضور امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در محل نیروی انتظامی قزوین برگزار شد اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی یاداور رشادت و ایثار سربازان نظام است که جانشان را فدای مردم کرده اند تا بسترساز توسعه اقتصادی و اجتماعی شود.

وی افزود: وظیفه ناجا تامین امنیت پایدار است،  کار در این نیرو سخت اما افتخار آفرین است چون حافظ امنیت و جان و مال و ناموس مردم هستیم.

سردار حاجیان گفت: رهبری فرمودند امنیت پایه و اساس همه پیشرفت هاست و اگر به ان خدشه وارد شود سایر بخشها هم آسیب می بیند لذا با همه توان از آن صیانت می کنیم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در مقابله با تهاجم فرهنگی به عنوان یک نیروی هوشمند توانسته در خدمت مردم باشد و. ۸۰ درصد خدمات ما ایجابی و ۲۰ درصد سلبی است.

سردار حاجیان بیان کرد: ما در بطن زندگی مردم هستیم ۹ هراز نقطه تماس مردم با حاکمیت وجود دارد که بیش از ۱۲۰۰ نقطه با ناجاست و ولایتمداری و اخلاق مداری از محورهای اساسی نیروی انتظامی است و با بصیرت در مسیر خدمت به مردم هستیم.فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: پلیس هوشمند در خدمت مردم است و امروز این اعتماد بین مردم و نیروی انتظامی ایجاد شده و تقویت پلیس افتخاری نتیجه تعامل مردم با پلیس است.

وی افزود: امنیت استان قزوین در کشور مثال زدنی است که بیانگر بالا بدون امنیت در کشور است و تعامل مردم و مسئولان هم در قزوین در حد مطلوبی است و امیدواریم با سرعت بیشتری در رسیدن پلیس به جایگاهی در خور مردم و نظام اسلامی تلاش کنیم.

در این مراسم پس از رژه نیروها به خانواده های شهید ناجا،  خیرین امنیت ساز و بازنشستگان و کارکنان ساعی و ترفیع بگیران هدایایی داده شد.