۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » قزوین » نظام سلامت » نیروی انتظامی
  • شناسه : 12369
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
  • ارسال توسط :
پلیس در بحث فاصله گذاری اجتماعی  با جدیت در کنار مدافعان سلامت حضور یافت
پلیس در بحث فاصله گذاری اجتماعی  با جدیت در کنار مدافعان سلامت حضور یافت

پلیس در بحث فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در کنار مدافعان سلامت حضور یافت

از ابتدای امسال تا کنون بیش از یک تن مواد مخدر کشف شده است .

سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از یک تن مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۶۲ درصد افزایش کشفیات را نشان می‌دهد.

سردار حاجیان افزود: همچنین در این مدت در زمینه جمع آوری خرده فروشان هم بیش از ۳۰ درصد افزایش دستگیری به منظور پاکسازی نقاط آلوده داشته ایم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بحث مبارزه با سرقت هم ۱۵ باند سارقان شناسایی و ۷۳ نفر سارق حرفه‌ای خودرو و ۲۵ نفر مالخر در این زمینه دستگیرشدند و بیش از ۲۰۰ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

او اضافه کرد: در همین بازه زمانی شناسایی ۱۲ باند سارقان قطعات خودرو با ۳۴ نفر سارق شناسایی و کشف ۱۶۰ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در قزوین و شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان سیم و کابل برق و کشف ۶۰ فقره سرقت سیم برق از توفیقات پلیس قزوین در مقابله با سرقت بوده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۲۰ درصد دستگیری سارقان افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش ۲۶ وقوع جرایم سایبری در استان در ۲ ماهه نخست امسال، اظهار داشت: در کشف جرایم فضای مجازی ۴۰ درصد افزایش داشتیم که بیشترین فراوانی جرایم مربوط به برداشت‌های غیر مجاز اینترنتی بوده که در همین زمینه ۱۸۹ مورد از برداشت‌های غیر مجاز کشف و جرایمی نظیر کلاهبرداری اینترنتی و نشر اکاذیب و هتک حرمت به ترتیب از نظر فراروانی بیشترین جرایم در حوزه فضای مجازی بوده است.

او با اشاره به عملکرد پلیس استان در ابتدای سال عنوان کرد: پلیس در بحث فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در کنار مدافعان سلامت حضور یافت و ۲ ماه به طور ۲۴ ساعته در این زمینه ورود یافت و در بحث ورود و خروج خودرو‌های غیربومی، تعطیلی اتحادیه اصناف همکاری خوبی با دستگاه‌ها داشته و به طور صد در صد و با تمام توان برای تامین امنیت جامعه شبانه روز تلاش کرد.