۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 528
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
  • ارسال توسط :
پس از انقلاب ۲۰۰ تصفیه خانه ساخته شده است
پس از انقلاب ۲۰۰ تصفیه خانه ساخته شده است

پس از انقلاب ۲۰۰ تصفیه خانه ساخته شده است

رضا اردکانیان در حاشیه مراسم بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب محمود آباد نمونه قزوین گفت : تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان دارای تنها چهار تصفیه خانه بود که این رقم به برکت انقلاب اسلامی اکنون به ۲۲۰ مورد افزایش یافته است. وی اظهار داشت: ۳۲ تصفیه خانه دیگر نیز در […]

رضا اردکانیان در حاشیه مراسم بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب محمود آباد نمونه قزوین گفت : تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان دارای تنها چهار تصفیه خانه بود که این رقم به برکت انقلاب اسلامی اکنون به ۲۲۰ مورد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: ۳۲ تصفیه خانه دیگر نیز در حال ساخت بوده و تا پایان کار دولت دوازدهم مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.وزیر نیرو در ادامه با اشاره به ساخت تصفیه خانه محمود آباد نمونه قزوین با مشارکت بخش خصوصی، گفت: این تصفیه خانه، چهاردهمین تصفیه خانه‌ای است که با مشارکت این بخش در کشور ساخته شده است.

اردکانیان با بیان اینکه کشورمان در یک منطقه خشک و بیابانی قرار گرفته است، افزود: بنابراین باید از ظرفیت پساب‌های تصفیه شده برای به کارگیری در بخش صنعت و کشاورزی بیش از پیش بهره ببریم.وزیر نیرو همچنین ادامه داد: اگرچه دولت برای این کار یارانه در نظر گرفته است و حتی اگر مجبور شود در مواردی نیز به واردات آب اقدام می‌کند اما بهترین گزینه استفاده از پساب‌های تولیدی و بازگردانی آنها به چرخه مصرف است.

اردکانیان همچنین گفت: تصفیه خانه‌ها با کارکرد خود علاوه بر تأمین بخشی از نیازهای آبی بخش صنعت و کشاورزی، موجب کمک به حفظ محیط زیست نیز می‌شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.