۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » خدمات اجتماعی » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 515
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۴۵
  • ارسال توسط :
پست برق ۴۰۰/۶۳کیلو ولت دشتابی قزوین افتتاح شد
پست برق ۴۰۰/۶۳کیلو ولت دشتابی قزوین افتتاح شد

پست برق ۴۰۰/۶۳کیلو ولت دشتابی قزوین افتتاح شد

با حضور رضا اردکانیان پست برق دشتابی افتتاح شد

رضا اردکانیان امروز یکشنبه در سفر به قزوین پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلو ولت دشتابی از توابع شهرستان بوئین زهرا را افتتاح کرد.

در این مراسم که زرآبادی و بابا صالح ، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و زاهدی ، استاندار قزوین نیز حضور داشتند ؛ وزیر نیرو گفت : چهار پروژه وزارت نیرو امروز در قزوین افتتاح می‌شود که تصفیه خانه فاضلاب، اتمام شبکه‌های آب و فاضلاب و آبرسانی روستایی و جلسه هم فکری با نمایندگان و استاندار هم خواهیم داشت.

این مقام مسوول با اشاره به پست برق دشتابی گفت : این پست نقش مهمی در تأمین برق پایدار در استان قزوین دارد و یک مگاوات افت برق را کاهش می‌دهد.اردکانیان افزود: وزارت نیرو در استان ۶۴ پروژه را در بخش‌های آب و شبکه آبیاری و زهکشی و انرژی برق و نیروگاههای تجدید پذیر و فاضلاب با یک هزار میلیارد تومان در دست اجرا دارد. که پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بیش از ۶۰ درصد است که مطلوب است.

اردکانیان بیان کرد: نکته مهم این است که در ارتقای سطح رضایت مندی مردم تلاش خواهیم کرد با طرح‌های توسعه و عمران و مجموعه‌ای از فعالیت‌ها با تدارک مالی و اجرا در این شرایط به نقطه‌ای می رسیم تا طرح‌های مهم افتتاح شود. باید همه پیگیری کنند و نمایندگان مجلس هم تلاش می‌کنند تا طرح‌ها با سرعت اجرا شود.وزیر نیرو تصریح کرد: با محدودیت منابع مالی تلاش می‌شود تا توسعه متوقف نشود و از هر گونه حمایت دستگاه‌های اجرایی فروگذار نمی‌کنیم.

بهمن الله مرادی ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان هم در این مراسم گفت : این پست برق شامل: احداث پست ۴۰۰/۶۳ کیلو ولت دشت آبی با ۵۰ میلیارد تومان، احداث خط ۴۰۰ کیلو ولت نیروگاه شهد رجایی به دشت آبی با ۲۳ میلیارد تومان، ورود و خروج خط ۶۳ کیلو ولت البرز – لیا در پست دشت آبی با ۸ میلیارد تومان اعتبار است که برای مجموعه این شبکه بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

‌مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان تصریح کرد: با احداث این پست برق ضمن تعدیل بار پست ۲۳۰ کیلو ولت البرز و بهبود پروفیل ولتاژ ۶۳ کیلو ولت در پست های صنعتی البرز یک، البرز چهار، البرز ۵، الوند، گمرک، شهرک های صنعتی لیا شماره های یک و دو زمینه ایجاد بستر لازم برای توسعه سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی منطقه، تغذیه پست های ۶۳ کیلو ولت در آینده از جمله پست خاکعلی ممکن شده و قابلیت اطمینان شبکه تقویت شده و تلفات شبکه کاهش خواهد یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.