۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » قزوین
  • شناسه : 16604
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۳۹
  • ارسال توسط :
«پسته خندان» ویژه برنامه خردسالان شبکه قزوین
«پسته خندان» ویژه برنامه خردسالان شبکه قزوین

«پسته خندان» ویژه برنامه خردسالان شبکه قزوین

از دیگر بخش های این برنامه حضورعروسکی با عنوان «نادنج» در برنامه است.


وقایع خبری – برنامه تلویزیونی «پسته خندان» با هدف آموزش رعایت نکات بهداشتی به کودکان و والدین با شعار (کرونا را بشناسید و نترسید) روزهای فرد ساعت ۱۵:۴۵ به مدت ۳۰دقیقه از شبکه قزوین پخش می شود.
علی رحیمی ، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین با بیان خبر فوق گفت: با توجه به شرایط کرونا و اهمیت سلامت خردسالان به جای حضور کودکان در استودیو، با استفاده از قابلیت فضای مجازی با برگزاری پویش هایی همچون: من ماسک میزنم چون من قهرمانم و ارسال نقاشی و فیلم، مخاطبان خردسال با برنامه همراه می شوند.
وی افزود: یکی از این پویش ها آموزش شستن دست به خردسالان است و همچنین پویش همیاران سلامت بطوری که کودکان به عنوان همیار به والدین خود در خصوص رعایت بهداشت تذکر میدهند وفیلم ها و عکس های خود را برای برنامه ارسال می کنند.
رحیمی اظهار داشت: از دیگر بخش های این برنامه حضورعروسکی با عنوان «نادنج» در برنامه است که همراه با مجری «خانم نگار» هربار موضوعی را به صورت نمایشی در قالب کسب مهارت هایی مثل: شجاعت، تمیزی، پیدا کردن دوست خوب و … به کودکان آموزش می دهد.
بخش دیگری با عنوان «آوای ورزش» با حضور کارشناس ورزشی سعی می شود تا بازی و ورزش کودکان با دخالت پدر و مادر در منزل انجام گردد. بخش «کاردستی» با هدف آموزش آن به خردسالان و بخش «نمایش خلاق» طراحی شخصیت های نمایش با مقوا و پرداخت به موضوع برنامه از دیگر بخش های «پسته خندان» است.