۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 27381
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
  • ارسال توسط :
پروژه هایی که سپاه توفیق انجام آن ها را  دارد دخالت در کار پیمانکاران نیست
پروژه هایی که سپاه توفیق انجام آن ها را  دارد دخالت در کار پیمانکاران نیست

پروژه هایی که سپاه توفیق انجام آن ها را دارد دخالت در کار پیمانکاران نیست

۹۰ هزار نفر در مراکز واکسیناسیون سپاه قزوین واکسینه شدند

سپاه در کنترل و مقابله با کرونا نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی استان داشت و ۹۰ هزار نفر را در مراکز خود واکسینه کرد.

به گزارش وقایع خبری ؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان استان قزوین، با تبریک هفته بسیج گفت: هر ساله در سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) برنامه هایی برای تجلیل، تکریم و تبیین بسیج برنامه ریزی می شود و سپاه افتخار دارد با مشارکت همه مردم و مسوولان این برنامه ها را به نحو  احسن برگزار می کند.

سردار رفیعی آتانی روز چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان استان قزوین، تصریح کرد : در حوزه کرونا سپاه استان تاکنون ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار با توجه به‌ کمک خیران و مومنان قزوینی به نیازمندان تقدیم کرده که نشان دهنده اعتماد مردم به سپاه است.
وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ برنامه در این هفته اجرا می شود، گفت: رزمایش جهادگران بسیجی یکی از برنامه های شاخص این هفته بود که با حضور یک هزار و ۸۲ گروه جهادی در استان برگزار شد و آنها برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم اعلام آمادگی کردند.
این مسوول با بیان اینکه رزمایش اقتدار بسیجیان از دیگر برنامه های مهم این هفته مبارک است، افزود: علاوه بر این برنامه ها افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی با ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار در این هفته رقم می خورد که تمامی آنها با مشارکت مردم انجام شده است.
سردار آتانی اضافه کرد: پروژه هایی که سپاه توفیق انجام آنها را دارد دخالت در کار پیمانکاران نیست و تمامی آنها در مناطق سخت گذر و برای برطرف کردن مشکلات آب کشاورزی و  آشامیدنی، احداث پل و راه روستایی،  اشتغال زایی و سلامت انجام می شود.

وی در پایان گفت : بیش ۱۶۵ واحد مسکونی از ابتدای سال جاری به نیازمندان تحویل شده که برخی از آنها برون استانی است و این خدمات با توکل بر خداوند متعال تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم تداوم خواهد یافت.