۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » اقتصاد » مسکن
  • شناسه : 18642
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
  • ارسال توسط :
پرونده مسکن مهر امسال بسته می‌شود
پرونده مسکن مهر امسال بسته می‌شود

پرونده مسکن مهر امسال بسته می‌شود

وزارت راه تعهد کرده است، مسکن مهر حداکثر تا پایان امسال به اتمام می رسد.

وقایع خبری-  “محمد اسلامی”در جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی گفت: در یک دوره‌ای مسئولیت را در وزارت راه و شهرسازی پذیرفتیم که هر روز شرایط سخت‌تری بر کشور حاکم شد؛ شرایطی که پیشبرد اهداف کلان و سیاست‌های تدوین‌شده، نیازمند رها شدن از روش‌های سنتی و رایج بوده و هست تا بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم و قول و فعلمان یکی باشد.

اسلامی ادامه داد: همگی ما در وزارتخانه راه و شهرسازی به مردم، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور قول دادیم و تعهد کردیم که این تعهدات باید محقق شود. زیرا چنانچه این قول‌ها به هر دلیلی عملیاتی نشوند، چندین برابر تأثیرات منفی ایجاد خواهند کرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوع مهم وزارت راه و شهرسازی را در شرایط کنونی کشور، موضوع مرتبط با زمین و مسکن برشمرد و با اعلام اینکه این وزارتخانه در خصوص تولید مسکن، تعهدات سنگینی برعهده دارد، خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی تعهد کرده است تا مسکن مهر را حداکثر تا پایان امسال به اتمام برساند که این مهم، باید محقق شود.

اسلامی گفت: از آقای مهرآبادی که پیشکسوت طرح مسکن مهر هستند، خواستم تا مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن باشد و کل فرایند مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن را در تعامل با معاونت مسکن و ساختمان به سهولت و روانی جلو ببرد.

وی با تاکید بر اینکه اتمام مسکن مهر و اجرای هرچه سریع‌تر طرح اقدام ملی مسکن تنها اخذ مصوبه و چانه‌زنی نباشد و به عملیات اجرایی و تکمیل واحد‌ها منجر شود، توضیح داد: اگرچه تقاضا‌ها و مطالبات غیرمنطقی فراوانی به وزارت راه و شهرسازی تحمیل می‌شود، اما اصل مطلب این است که پرونده مسکن مهر حتماً تا پایان امسال بسته شود، زیرا تعهدی است که وزارت راه و شهرسازی بر آن تاکید کرده و در این خصوص نیز نامه‌ای به مقام معظم رهبری ارائه شده است.