۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 15167
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
  • ارسال توسط :
پروانه معصومی تا ویروس کرونا نرود کار نمی‌کند
پروانه معصومی تا ویروس کرونا نرود کار نمی‌کند

پروانه معصومی تا ویروس کرونا نرود کار نمی‌کند

هنوز هم سریال‌های قدیمی که متعلق به سال‌ها قبل است خیلی بیشتر به دل می‌نشیند.

پروانه معصومی که به خاطر کرونا این روزها از خانه خارج نمی‌شود، می‌گوید در خانه کتاب و روزنامه می‌خواند و سریال ‌های جدید را اصلا تماشا نمی‌کند.

او هم مثل خیلی از مردم ترجیح می‌دهد سریالهای تکراری‌ را تماشا کند.این بازیگر باسابقه با تاکید بر اینکه در حال حاضر در فیلم و یا سریالی ایفای نقش نمی کند و در حقیقت اصلا از خانه خارج نمی‌شود، به ایسنا گفت: به خاطر کرونا کار نمی‌کنم. اگر این بیماری تمام شود مسلما باز هم کار خواهم کرد اما به خاطر این بیماری در خانه مانده‌ام و از خانه خارج نمی‌شوم.او اضافه کرد که در روزهای کرونایی تنها کاری که می‌تواند انجام دهد این است که روزنامه‌ها را بخواند، کتاب بخواند و خبرگزاری ‌ها و سایت‌های خبری را هم چک کند.

معصومی در پاسخ به این پرسش که چقدر سریال‌های جدید تلویزیونی را دنبال می‌کند؟ گفت: بعضی از این کارهای ضعیف را تماشا کرده ام اما من در مجموع سریال‌های جدید را نگاه نمی‌کنم. کانال آی فیلم یا تماشا را نگاه می‌کنم. هنوز هم سریال‌های قدیمی که متعلق به سال‌ها قبل است خیلی بیشتر به دل می‌نشیند. 

او با بیان این اینکه آخرین سریالی که در آن بازی داشته سریال «شرایط خاص» بوده است، گفت: در این مدت خیلی پیشنهاد کاری داشتم نمی‌دانم چرا در ایام کرونایی انقدر پیشنهاد زیاد داشتم اما هیچکدام را نپذیرفتم من از در خانه خارج نمی‌شوم آن وقت بروم  بیرون برای فیلم بازی کردن؟

این هنرمند در پایان از مردم خواست تا جایی که می‌توانند از خانه‌ها بیرون نروند و به فکر کادر درمان باشند. او افزود: آدم واقعا در مقابل کادر درمانی کشور شرمنده و خجالت زده می‌شود. من چون دو سه بار به خاطر کاری به بیمارستان رفتم وقتی نگاهشان می‌کنم می‌بینم خیلی آدم‌های باگذشتی هستند و از همه چیزشان گذشتند. کمی فکر این‌ افراد باشیم. کمی سفر ها را کم کنیم. من تهران زندگی نمی‌کنم و در یکی از روستاهای استان گیلان هستم. زمان تعطیلات که می شود انقدر همه هجوم می‌آوردند به شهرهای شمالی که ما برای همان هفته‌ای یک بار خریدمان هم به زور از خانه خارج می‌شویم. چرا باید اینطور باشد؟ ما هم دلمان می‌گیرد.

من هم هفت ماه است که خواهرانم را ندیده‌ام و دلم تنگ شده است. باید تحمل کرد تا ان شاءالله به خوبی و خوشی این بیماری تمام شود و باز هم بتوانیم دورهم جمع شویم.