۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » گزارش » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 36093
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۳
  • ارسال توسط :
پرسپولیس قهرمان جام حذفی ۱۴۰۲
پرسپولیس قهرمان جام حذفی ۱۴۰۲

پرسپولیس قهرمان جام حذفی ۱۴۰۲

این دیدار در نهایت با حساب 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد. این بازی در نیمه اول با برد پرسپولیس به پایان رسید. مهدی ترابی با ضربه‌ای دقیق دروازه استقلال را در دقیقه ۳۰ باز کرد.

این بازی در نیمه دوم اتفاقات متعددی داشت. از درگیری بازیکنان دو تیم تا مصدومیت اشکان خورشیدی داور بازی که باعث بیرون رفتن او از زمین شد. در ادامه محمدحسین مرادمند مدافع استقلال در وقت‌های اضافه برای استقلال گلزنی کرد تا همه چیز مساوی شود. در پایان وقت‌های قانونی این بازی با تساوی یک_ یک به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در دقیقه ۱۱۵ امید عالیشاه ضربه مستقیمی را روی دروازه استقلال ارسال کرد که این توپ مستقیم وارد دروازه استقلال شد تا پرسپولیس باز هم از استقلال جلو بیفتد. در نهایت پرسپولیس ۲ بر یک این بازی را برد تا قهرمان جام حذفی شود.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی فر (۷۰- فرشاد فرجی)، علی نعمتی، سروش رفیعی (۸۹- سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی (۸۹- امید عالیشاه) و عیسی آل کثیر (۹۰+۱۰- مهدی عبدی)

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند (۹۹- عارف غلامی)، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی (۶۷- ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی، روزبه چشمی (۸۵- زبیر نیک نفس)، آرش رضاوند (۸۵- آرمان رمضانی)، سعید مهری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری (دقیقه ۳۲: پیمان بابایی) و محمد محبی (۸۵: سجاد شهباززاده).