۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ عمومی » فعالیتهای دینی » قزوین
  • شناسه : 9321
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
  • ارسال توسط :
پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۵۱۱ فرزند مددجو
پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۵۱۱ فرزند مددجو

پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۵۱۱ فرزند مددجو

برای کمک به این 511 مددجو بیش از دو میلیارد و 564 میلیون تومان هزینه شده

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۹ ماهه سال جاری ۵۱۱ نفر از مددجویان و فرزندان مددجو، بهره مند از کمک ازدواج این نهاد شده اند.

به گزارش ” وقایع خبری ” محمد صیادی بیان کرد: کمیته امداد با هدف ارتقای زندگی مددجویان اقدامات مختلفی را انجام می دهد تا بستر رشد مددجویان در ابعاد مختلف زندگی فراهم شود.

وی ادامه داد: یکی از خدمات ارائه شده به مددجویان در زمینه کمک به امر ازدواج است که برای دختران کمک هزینه جهیزیه و به فرزندان ذکور هدیه ازدواج پرداخت می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: با توجه به رشد قیمت ها و بالا بودن هزینه های خرید، کمک اهدایی کمیته امدادتکاپوی یک جهیزیه را نمی کند ولی تلاش می کنیم تا با پرداخت این کمک هزینه مانعی را از پیش روی آنها برداریم.

وی افزود: طی ۹ ماهه سال جاری ۵۱۱ نفر از مددجویان و فرزندان مددجو، بهره مند از کمک ازدواج این نهاد شده اند که از این تعداد ۱۶۷ نفر در مناطق محروم ساکن بوده اند.

صیادی عنوان کرد: برای کمک به این ۵۱۱ مددجو بیش از دو میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان هزینه شده که از این رقم بیش از ۷۳۷ میلیون تومان از محل کمک خیریه ها و بیش از  693میلیون تومان از محل کمک مردمی تأمین شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان از کمک هزینه ازدواج پرداخت شده از محل منابع دولتی بوده است که تلاش می کنیم با مشارکت مردمی سهم مردمی را در این کمک های بیشتر کنیم تا در کنار حفظ منابع دولتی، سهم افزوده کمک های مردمی به افزایش توان نیازمندان برای تأمین جهیزیه منجر شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: اساس کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) بر رسیدگی به حال محرومان است از این رو در جریان کمک به ازدواج محرومان، ۶۰ دختر نیازمند که تحت پوشش این نهاد نبودند نیز از کمک های ارائه شده بهره مند شدند.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند برای کمک به ازدواج نیازمندان از طریق کد دستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک های خود را اهداء کنند.