۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » هرمزگان
  • شناسه : 34249
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
  • ارسال توسط :
پرت شدن مرگبار کودک از «سان روف» خودرو
پرت شدن مرگبار کودک از «سان روف» خودرو

پرت شدن مرگبار کودک از «سان روف» خودرو

علت تامه حادثه رانندگی توسط کارشناسان ترافیکی در حال بررسی است.

وقایع خبری: پرواز ناگهانی خودروی پژو ۴۰۵ و سقوطش به مسیر مخالف در بلوار سدید بندرعباس منجر به تصادف با دو خودروی دیگر و مرگ کودکی ۶ ساله شد.
سرهنگ مجید صالح‌پور، رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار کرد: عصر پنجشنبه گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بریک فقره تصادف در محدوده پل روگذر نایبند شمالی بندرعباس بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل مورد نظر اعزام شدند.
 با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ در مسیر شرق به غرب بلوار سدید در حال حرکت بوده که پس از انحراف و برخورد با جدول و تیر چراغ برق وسط بلوار ناگهان وارد مسیر مخالف شده و با دو دستگاه خودروی تیگو ۵ و پژو ۲۰۶ که درحال حرکت بودند، برخورد کرد.
وی با بیان اینکه علت تامه حادثه رانندگی توسط کارشناسان ترافیکی در حال بررسی است، ادامه داد: در حین وقوع این سانحه یک کودک ۶ ساله از سانروف خودرو تیگو به بیرون پرت شده و به‌دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخته و رانندگان هرسه خودرو مصدوم شدند که بوسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.