۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش زنان
  • شناسه : 41611
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
  • ارسال توسط :
پرتو آذر: سخت ترین تصمیم را گرفتم
پرتو آذر: سخت ترین تصمیم را گرفتم

پرتو آذر: سخت ترین تصمیم را گرفتم

از پرتوآذر به عنوان یکی از سرمایه‌های ورزش ایران، حمایت کامل می‌کنیم.

فرانک پرتوآذر، قهرمان پرآوازه و نام‌آشنای دوچرخه‌سواری ایران و آسیا، رسماً از حضور در مسابقات ایران خداحافظی کرد. او که از سال ۱۳۹۳ تاکنون بارها قهرمان ایران شده بود، دلیل این تصمیمش را ایجاد فرصت برای ورزشکاران جوان‌تر و تمرکز بر رقابت‌های بین‌المللی دانست.
 پرتوآذر که سال‌ها پیشرو و الگوی نسل جوان دوچرخه‌سواران زنان ایران بوده معتقد است: «حالا زمانش رسیده تا نسل جدید ورزشکاران به عرصه رقابت‌ها قدم بگذارند، از مهم‌ترین برنامه‌هایم در آینده، کمک به پیشرفت حرفه‌ای نسل جدید خواهد بود.  رسیدن به این تصمیم و کناره‌گیری از رقابت‌های داخلی برایم از پیروزی در یک مسابقه خیلی دشوارتر بود.  من اما همچنان به حضور در رویدادهای بین‌المللی ادامه می‌دهم و همه تلاشم را برای افتخارآفرینی برای ایران به کار خواهم بست.»
 رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران ، با قدردانی از تصمیم ارزشمند پرتوآذر، گفت: از پرتوآذر به عنوان یکی از سرمایه‌های ورزش ایران، حمایت کامل می‌کنیم. 

پرتوآذر با عملکرد درخشان در مسابقات داخلی و بین‌المللی، الگویی بی‌بدیل برای نسل جوان دوچرخه‌سواران زنان ایران بوده و نقش مهمی در افزایش محبوبیت این رشته ورزشی در میان زنان ایفا کرده است. او با کناره‌گیری از رقابت‌های داخلی، فصل جدیدی را در دوچرخه‌سواری بانوان ایران آغاز می‌کند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*