۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » قزوین
  • شناسه : 6988
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۵۹
  • ارسال توسط :
پای پرونده فساد هفت سنگان به همایش سرمایه های اجتماعی هم باز شد
پای پرونده فساد هفت سنگان به همایش سرمایه های اجتماعی هم باز شد

پای پرونده فساد هفت سنگان به همایش سرمایه های اجتماعی هم باز شد

گردهمایی مردمی در اعتراض به پرونده ویژه خواری و فساد هفت سنگان لغوشد

در حاشیه همایش ملی سرمایه اجتماعی برپایه آموزه‌های اسلامی که دیروز چهارشنبه با حضور الفت ،معاون رییس قوه قضاییه و چند نفراز مسوولین کشوری و مدیران عالی استانی در محل دانشگاه بین الملل امام خمینی “ره” برگزارشد ، یکی از دانشجویان حاضر در جلسه در حضور مسئولین قضایی مطالبه خود را به لغو گردهمایی پرونده هفت سنگان بیان کرد که البته فرصت بیان نظرات به طور کامل به وی داده نشد.

این دانشجوی علوم سیاسی در حین سخنرانی سردار منتظرالمهدی لغو برنامه‌ای که بر مبنای مطالبات عمومی بنا شده را سانسور دانست و خواستار رسیدگی و شفافیت نسبت به این موضوع شد.

این دانشجو اجازه بیان نظر خود در جایگاه را درخواست کرد که این امکان برای وی فراهم نشد.پس از اتمام سخنرانی این دانشجو به همراه یکی دیگر از دانشجویان به منتظرالمهدی، مشاور فرماندهی نیروی انتظامی کشور مراجعه کردند و پس از آن نیز مطالبه خود به وضع موجود در پرونده هفت‌سنگان را در حضور محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان مطرح کردند.

این دانشجو خواستار شفافیت در پرونده هفت سنگان بود و اعلام کرد که مطالبه‌گران استان قزوین با قرار گرفتن آیت الله رئیسی در ریاست دستگاه قضا امید دوباره پیدا کردند.

گفتنی است؛ پرونده هفت سنگان از سال ۹۳ درگیر رسیدگی در دستگاه قضایی قزوین است که تا به امروز نتیجه مشخصی از روند رسیدگی به این پرونده اعلام نشده است که مطالبه گری‌های خودجوش مردمی ماجرای این پرونده را از فراموشی خارج کرده است.
پیش از اعلام شده بود که گردهمایی مردمی در اعتراض به پرونده ویژه خواری و فساد هفت سنگان با رونمایی از مستند جنجالی زمین خواری هفت سنگان پس از نماز مغرب و عشاء امشب در مسجد محمد رسول الله(ص) برگزارشده و چهره های مطرح کشوری همچون رائفی پور و دکتر احمد توکلی نیز سخنرانی نمایند که دستور دستگاه قضا و تصمیم شورای تامین شهرستان قزوین این گردهمایی لغو شد.