۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 38657
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
  • ارسال توسط :
پای سلامت انتخابات با هم هزینه‌هایش  خواهم ایستاد
پای سلامت انتخابات با هم هزینه‌هایش  خواهم ایستاد

پای سلامت انتخابات با هم هزینه‌هایش خواهم ایستاد

همه ما درباره کاهش سرمایه اجتماعی دغدغه داریم.

ما میراث‌دار برخی اتفاقات در استان هستیم، ممکن است در وقوع آن‌ها نقش نداشته باشیم و یا نقش ما کمرنگ باشد، به هر حال این وضع موجود جلوی پای ما است و راهی جز انتخابات نداریم.

عباس کاظمی ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در نشست خود با جمعی از یادداشت نویسان و نویسندگان رسانه های فعال در استان قزوین که با هدف تلاش در جذب مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود ؛ با بیان مطلب فوق تاکید کرد : باید دستاوردها و نقص هادر کنار هم دیده شده و منصفانه مورد قضاوت وارزیابی قرار گیرد آن وقت می توان گفت که این نوع رویکرد، حتما راگشا خواهد شد.

وی تاکید کرد: در نگاه کلی آیا هیچ دستاوردی نداریم؟ باید با ارزیابی کلی به مخاطب امید دهیم، ما از یک نقطه آغاز که وضعیت سیاه‌تر از امروز بوده به اینجا رسیدیم، تمرکز در نگاه جزئی نقطه عقب‌گرد است. واقعیت این است که در نگاه جزئی‌نگر با چالش مواجه می‌شویم و باید تا پسر خانم خزئلی و سیسمونی دختر قالی‌باف را جواب بدهیم، البته توجیه کردن خیانت است و نباید از نواقص حمایت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه برخی من را به حمایت از فرد خاصی و یا مخالفت با فرد خاصی یا جناح خاص دیگری متهم می‌کنند، گفت: تا روز انتخابات با این تکثر مواجه خواهیم بود و این طبیعت یک مسئولیت است.نسبت به قانون تعهد دارم، قانون منشور من است و شرافتم را در مخالفت با موافقت با یک فرد نمی‌فروشم و پای سلامت انتخابات با هم هزینه‌هایش خواهم ایستاد.

این مقام مسوول در ادامه با توجه به مشکلات جاری در حوزه های مختلف در کشور افزود: یک جریانی تلاش می‌کند تا هر مساله‌ای مانند نان، تخم مرغ و بنزین را به عدم مشارکت در انتخابات برساند . در اتفاق جایگاه های سوخت در سراسر کشور هم از زمانی که اعلام شد تا زمانی که اکیپ‌ها برای حل مشکل در جایگاه‌های سوخت حاضر شدند زیر دو ساعت طول کشید.

وی تصریح کرد: علی‌رغم این که آن روز بسیاری از مسوولین استان در مراسم تشییع شهید بابایی حضور داشتند ؛ اما بلافاصله در ستاد مدیریت بحران و در یک فاصله کوتاه تلاش شد تا مشکل به صورت موقت و تا در رفع اشکال برطرف شود تا آن جا که چهار دستکاه به صورت دستی به مدار بازگشت و مشکل مردم هم تا حدودی رفع گردید.

کاظمی درباره این موضوع که دیوار بی‌اعتمادی و چالش بی‌تفاوتی اجتماعی در میان مردم جامعه دیده می شود نیز گفت: این دو موضوع بی اعتمادی و بی تفاوتی اجتماعی را قبول دارم، اما سوال این است که آیا این دیوار بی اعتمادی و کاهش سرمایه اجتماعی برای این دولت و یا یک تفکر و سلیقه سیاسی است و آیا فقط وفقط اصولگراها یا اصلاح طلبان این دیوار را ایجاد کرده‌اند؟ پاسخ روشن است، قطعا همه ما مسئولیم. همه ما درباره کاهش سرمایه اجتماعی دغدغه داریم، شما با حضور خود در این جلسه نشان دادید ممکن است به تفکر حاکم به این دولت و برخی موارد منتقد باشید اما بی تفاوت نیستید و حاضر هستید نظر خود را منتقل کنید.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در پایان ضمن دعوت از همه نخبگان استان جهت برگزاری و مشارکت در تمامی فرآیندهای برگزاری انتخابات افزود: اگر نخبگان ما فکر می‌کنند که می‌توانند در برگزاری این انتخابات کمک کنند اعلام کنند. افراد را فارغ از نگاه سیاسی دعوت می‌کنیم تا به دست اندرکاران برگزاری انتخابات آموزش دهند.