۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » بهداشت و درمان » درمان » زنجان » نظام سلامت
  • شناسه : 13637
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
  • ارسال توسط :
پاساژها و مجتمع‌های تجاری در زنجان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند
پاساژها و مجتمع‌های تجاری در زنجان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند
رضا عسگری ، فرماندار زنجان :

پاساژها و مجتمع‌های تجاری در زنجان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند

زنجان در خصوص بیماری کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد.

فرماندار زنجان، از تشکیل ۷۴۲ هسته و همیار سلامت در زنجان خبر داد و گفت: این هسته‌های سلامت در پیشگیری از بیماری شوم کرونا فعالیت خوبی دارند.

تشکیل ۷۴۲ هسته سلامت در زنجان

رضا عسگری شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، از تشکیل ۷۴۲ هسته و همیارسلامت در زنجان خبر داد و گفت: این هسته‌های سلامت در راستای پیشگیری از بیماری شوم کرونا فعالیت خوبی دارند.

وی اظهار کرد: بازرسی از تمام هتل‌ها و واحدهای صنفی در شهر زنجان به جد مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار زنجان، گفت: رانندگان درون شهری در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

عسگری با بیان اینکه روستائیان برای انجام تست کرونا باید به شهر بیایند، گفت: مرکز درمانی ثابت برای روستائیان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه زنجان در خصوص بیماری کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد، گفت: در راستای کاهش این بیماری شوم دو دفتر پیشخوان دولت در زنجان به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدولی باز هم برخی از دفاتر پیشخوان دولت باز هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی و پاساژها در زنجان به خوبی انجام می‌شود، تاکید کرد: پاساژها و مجتمع‌های تجاری در زنجان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که در این میان تذکرهای لازم داده شده و باید بازرسی از مجتمع‌های تجاری تشدید شود.

عسگری ابراز داشت: اگر پاساژها و مجتمع‌های تجاری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به مدت یک هفته مجتمع تجاری تعطیل می‌شوند.