۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » قزوین
  • شناسه : 22984
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
  • ارسال توسط :
ویژه برنامه های «ماه من» و «عید بندگی»  در صدا و سیمای مرکز قزوین
ویژه برنامه های «ماه من» و «عید بندگی»  در صدا و سیمای مرکز قزوین
به مناسبت عید سعید فطر؛

ویژه برنامه های «ماه من» و «عید بندگی» در صدا و سیمای مرکز قزوین

رادیو قزوین هم با پخش ویژه برنامه «جمع مستان» ساعت 9صبح به استقبال عید سعید فطر می رود.


شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین با ویژه برنامه های «ماه من» و «عید بندگی،جمع مستان،خدا مچکریم» تعطیلات عید سعید فطر راه همراه مخاطبان خواهند بود.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین به “وقایع خبری” گفت : این برنامه ها با هدف پاسداشت عید سعید فطر، شکر گذاری یک ماه روزه داری و بندگی، همراهی با مردم درجشن عید سعید فطر از شبکه قزوین تولید و پخش می شود.
شبکه قزوین همچنین نماز عید سعید فطر را به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به صورت زنده پخش می کند. علی رحیمی در ادامه با اشاره به زمان و مکان برگزاری نماز عید سعید فطر افزود: برنامه اقامه نماز رأس ساعت ۷ بامداد روز عید در خیابان شهداء(سپه) شهر قزوین آغاز می شود که با قرائت تکبیر، دعای ندبه و خطبه های حجت الاسلام عابدینی همراه خواهد بود.
رحیمی گفت: ویژه برنامه «ماه من» » صبح عید فطر ساعت ۱۰:۱۵ به صورت زنده با ایجاد فضایی عیدانه وشادمانه در میان مخاطبان، تقویت سنت حسنه صله رحم وآشنایی با آداب ورسوم مسلمانان جهان در عیدسعید فطر از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود.
رحیمی افزود: رادیو قزوین هم با پخش ویژه برنامه «جمع مستان» ساعت ۹صبح به استقبال عید سعید فطر می رود. این برنامه صبح روز عید با بخش های مختلفی همچون گزارش مردمی، گزارش از جشن های عیدفطر، نمایش رادیویی، گفتگو با هنرمندان، شعر خوانی، مسابقه و گفتگوی تلفنی با گزارشگران مرکز در مورد آداب و رسوم مردم نقاط مختلف استان در این ایام روی آنتن رادیو قزوین می رود.

«خدا مچکریم» هم ویژه برنامه عصرگاهی رادیو قزوین از ساعت ۱۹ تا ۲۱:۳۰ در تعطیلات عید سعید فطر خواهد بود.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار داشت: معاونت فضای مجازی این مرکز بمناسبت عید سعید به ترتیب با: بارگذاری محتوایی متناسب تولیدات در صفحه ویژه رمضان (عید فطر) در سایت رسمی مرکز و صفحه اشتراک ویدیو(آپارات) و تمامی بسترهای فضای مجازی، تهیه و تولید و انتشار بسته های ویژه فضای مجازی در قالب کلیپ،موشن گرافی،پوستر،عکس نوشت،مستند گزارشی و گزارش تصویری و … جهت فضا سازی متناسب با روز عید فطر، پخش زنده نماز عید فطر و ویژه برنامه تولیدی سیمای قزوین در صورت امکان و وجود از طریق صفحه اجتماعی اینستاگرام مرکز قزوین(لایو)، برپایی پویش عید فطر عید مواسات به صورت مشارکتی با جبهه فرهنگی استان و نیروهای جهادی و هیئات مذهبی در قالب دریافت آثار ارسالی مخاطبین و انشتار در بسترهای مجازی و پخش از قاب شبکه قزوین و فضا سازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت های مرکز پیرامون عید فطر در وب سایت و پیام رسان ها با ترند هشتگ هایی همچون #عیدمهربانی #فطرعیداحسان #عیدفطرعیدمواسات و … به این مناسبت می پردازد.