۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 12168
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
  • ارسال توسط :
ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در شبکه قزوین
ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در شبکه قزوین

ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در شبکه قزوین

"روز بیداری" ویژه برنامه شبکه استانی سیمای مرکز قزوین روز جمعه به مدت ۱2۰ دقیقه از ساعت ۱۰ صبح به روی آنتن خواهد رفت.


امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از اجتماعات انسانی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس، صدا و سیمای مرکز قزوین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ویژه برنامه‌های مختلفی برای مخاطبان تقدیم خواهد کرد.

حسن اکبری ، مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته در رادیو و تلویزیون، علاوه بر پرداخت در برنامه‌های روتین، ویژه برنامه‌هایی برای مخاطبان تدارک دیده شده است.
وی افزود: سیمای این مرکز در برنامه‌های “رنگ زندگی”، “نفس ماه”، “شمیم سحر” و “تا آسمان” به صورت ویژه به تبیین اهمیت روز جهانی قدس و علت این نامگذاری این روز خواهد پرداخت.
“روز بیداری” نیز عنوان ویژه برنامه شبکه استانی سیمای مرکز قزوین در این روز است که روز جمعه به مدت ۱۲۰ دقیقه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح به روی آنتن رادیو خواهد رفت. پخش مستقیم بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس، پخش کلیپ و نماهنگ‌های مربوط به راهپیمایی مردم همیشه در صحنه استان در روز قدس سال‌های قبل از جمله برنامه های شبکه قزوین برای روز قدس است.
اکبری اظهار داشت: رادیو قزوین هم با پخش ویژه برنامه “بر مدار پایداری” به مدت ۱۸۰ دقیقه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح همراه شنوندگان خواهد بود. گفتگو با کارشناسان، گزارش مردمی، شعرخوانی و پیام‌های مردم استان قزوین به مردم فلسطین و پخش سرود‌های حماسی از جمله بخش‌های این برنامه خواهد بود.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: همچنین نماهنگ و آثار موسیقایی فاخر با موضوع فلسطین و اهمیت مسأله قدس همزمان با این روز از آنتن صدا و سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.
در معاونت خبر هم تهیه و پخش گزارش های تحلیلی در خصوص روز جهانی قدس و پوشش برنامه های مصوب روز جهانی قدس در شهرستان ها و همچنین پرداختن به پویش فلسطین آزاد از مهمترین برنامه های این حوزه است. معاونت فضای مجازی هم با بارگذاری محتوایی متناسب تولیدات صفحه ویژه رمضان و روز قدس در سایت رسمی مرکز و صفحه اشتراک ویدیو(آپارات) و تمامی بسترای مجازی،اطلاع رسانی زمان پخش ویزه ویژه برنامه تولیدید رادیویی و تلویزیونی از طریق پوستر و عکس نوشت تیزر و …، فضا سازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت های مرکز پیرامون روز جهانی قدس در وب سایت و پیام رسان ها با ترند هشتگ هایی همچون #اسرائیلویروسمنحوس #Covid1948 #شهیدالقدس #القدسدرب_الشهداء به این روز خواهد پرداخت.