۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین
  • شناسه : 23065
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
  • ارسال توسط :
وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام ایجاد اعتماد بین مردم است
وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام ایجاد اعتماد بین مردم است

وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام ایجاد اعتماد بین مردم است

دشمن امروز تمام ظرفیت خود را برای بی اعتمادی مردم استفاده می‌کند .

استاندار قزوین با اشاره به تلاش تمام مسئولان استانی در جهت پیشبرد شعار سال گفت: روند مانع زدایی اقتصادی در استان را معطل موضوع انتخابات نمی‌کنیم.

به گزارش “وقایع خبری” هدایت الله جمالی‌پور در نشست شوراهای اداری استان قزوین که در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: مسئله انتخابات یک مسئله مهم است که باید با همکاری دستگاه‌های عمومی و اجرایی و البته اعلام بی‌طرفی دستگاه‌ها به خوبی اجرا شود.

استاندار قزوین گفت: امروز ما در جایگاه و مسئولیت خود باید به نحو احسن ظاهر شویم و در این راه با خدمت‌گزاری مردم در راستا تحقق نیازهای آنها تلاش کنیم.

وی گفت: استفاده از منابع و امکانات باید در دستورکار قرار بگیرد و البته در این میان اولویت‌بندی نیازها باید در نظر گرفته شود.

این مسئول ابراز کرد: با توجه به عنوان سال جاری ما در تلاشیم تا بتوانیم گام‌های خوبی برای اقتصاد و از بین بردن موانع اقتصادی برداریم و استان قزوین را به یک استان شاخص اقتصادی و تولید سرمایه تبدیل کنیم.

وی گفت: در راستا انتخابات و پایان دولت نباید ذره‌ای خدمت به مردم با تفکراتی نظیر پایان دولت و پایان فعالیت ما متوقف شود چراکه ما در قبال صندلی‌های مسئولیتی تکالیفی را به عهده داریم و تا آخرین لحظه باید به تکالیف و وظایف خود پایبند باشم از سوی دیگر توقف فعالیت در پایان دولت یک کار غیر اخلاقی محسوب می‌شود.

جمالی‌پور تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا اگرچه بسیاری از فعالیت‌ها را با مشکل مواجه کرد اما در کنار تهدیدها توانست فرصت‌هایی را خلق کند و ما با استفاده از این فرصت‌ها توانستیم در موضوع‌های مختلف راه‌های جدیدی خلق کنیم.

وی گفت: وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام ایجاد اعتماد بین مردم است و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به عملکرد جدی هیئت‌های اجرایی در استان با رعایت بی‌طرفی عنوان کرد: گاهی تخریب‌هایی صورت گرفته علیه دولت موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود و از سوی دیگر به مراتب تخریب یک عمل غیر اخلاقی است که دامن فرد را نیز می‌گیرد.

وی گفت: البته اظهار نقد کاملاً منطقی است اما تخریب یک فرایند غیر اخلاقی است، دشمن امروز تمام ظرفیت خود را برای بی اعتمادی مردم استفاده می‌کند و ما باید در این حوزه بکوشیم تا فضا را برای فعالیت دشمن فراهم نکنیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: در فضا انتخابات لازم است مدیران در فضا انتخاباتی نهایت همکاری را داشته و پاسخگوی شبهات مردم باشند.