۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 13328
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۳۷
  • ارسال توسط :
وضعیت شهر آوج زیبنده مرکزیت شهرستان نیست
وضعیت شهر آوج زیبنده مرکزیت شهرستان نیست

وضعیت شهر آوج زیبنده مرکزیت شهرستان نیست

از تلاش‌ها و پیگیری‌های دارابی شهردار آوج تقدیر به عمل آمد.

فرماندار شهرستان آوج گفت: وضعیت شهر آوج زیبنده مرکزیت شهرستان نیست و انتظار می‌رود با برنامه ریزی صحیح و برخی اقدامات نسبت به اصلاح نواقص اقدام شود.

نصرت اله علیرضایی دوشنبه شب در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آوج که به مناسبت روز شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت شهر آوج زیبنده مرکزیت شهرستان نیست و انتظار می‌رود با برنامه ریزی صحیح و برخی اقدامات نسبت به اصلاح نواقص و بویژه زیباسازی فضاهای شهری و ورودی شهرستان از سمت رزن اقدام لازم صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به تازه تأسیس بودن شهرستان، مواصلاتی بودن شهر آوج و ظرفیت‌های بالای گردشگری در این شهر و شهرستان، انتظار می‌رود مسئولان استان و بویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اعتبارات ویژه ای برای ساماندهی و تأمین زیرساخت‌های لازم در شهرهای آوج و آبگرم تخصیص بدهند.

فرماندار شهرستان آوج گفت: ساماندهی و احداث جایگاه دفن و بازیافت پسماند شهرستان، حمایت از طرح‌های بازآفرینی شهری، ساماندهی ورودی‌های شهر و احداث میدان، زیباسازی و رنگ آمیزی جداول بویژه در اطراف پل معلق، احداث پارک و سایر زیرساخت‌ها و خدمات و فضاهای عمومی و مورد نیاز شهروندان از جمله نیازمندی‌های شهرهای آوج و آبگرم است که امیدواریم از طریق شهرداران پیگیری و با حمایت مسئولان استان به وضعیت مطلوبی ارتقا یابد.

علیرضایی گفت: طی یکسال گذشته با پیگیری و اجرای طرح‌های بزرگی مثل مجتمع گردشگری آوای آوج، ساماندهی پل معلق با سرمایه گذاری بخش خصوصی، راه اندازی چند واحد تولیدی، اجرای طرح میدان ورودی شهرستان، آغاز عملیات اجرایی طرح تعریض گردنه آوج، تسریع در تکمیل طرح بازار آهن کاوه، تعیین تکلیف پروژه الماس غرب، ساماندهی مرکز آب درمانی عرشیا و بسیاری از پروژه‌های دیگر تلاش شد که حرکت جدیدی در حوزه‌های زیرساختی و اقتصادی شهرستان آغاز شود که قطعاً اثرات و ثمرات خود را در آینده شهرها در پی خواهد داشت.

در این جلسه پس از ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط شهردار و شورای اسلامی شهر آوج، در پایان با اهدای لوحی از تلاش‌ها و پیگیری‌های دارابی شهردار آوج تقدیر به عمل آمد.