۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » بهداشت و درمان » درمان » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 22008
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
  • ارسال توسط :
ورود خودروهای غیربومی به استان قزوین ممنوع است
ورود خودروهای غیربومی به استان قزوین ممنوع است

ورود خودروهای غیربومی به استان قزوین ممنوع است

کارمندان دولت نیز به صورت یک دوم در محل کار حاضر خواهند شد .

استاندار قزوین گفت: ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان قزوین ممنوع است و تنها خودروها با پلاک‌های غیربومی اجازه تردد دارند که مدارک هویتی آنها سکونتشان در قزوین را تأیید کند.

به گزارش “وقایع خبری” ،هدایت‌اله جمالی پور در هفتاد دومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت : آسان‌ترین و بهترین راه مقابله با این ویروس منحوس رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی افزود: از ابتدا تمایلی به تعطیلی اصناف نداشتیم اما روند شیوع بیماری و برای حفظ سلامتی آحاد مردم مجبوریم محدودیت‌های جدی در استان اعمال کنیم.

او عنوان کرد: امروز همه راه مقابله با این ویروس را می‌دانیم اما نسبت به آن بی توجه هستیم و این به این معناست که در حوزه فرهنگی نیاز به آموزش بیشتری داریم.

استاندار قزوین با بیان اینکه هیچ کارمندی حق ندارد بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل کار حضور پیدا کند، بیان کرد: وضعیت خوب نباید به معنای عادی انگاری باشد.

استاندار قزوین تصریح کرد: این ویروس بنا به شرایط تغییر وضعیت می‌دهد و عادی انگاری باعث خواهد شد تا تغییر وضعیت ویروس باعث شکل گیری یک پیک جدید در جامعه بشود.

جمالی‌پور گفت: کارمندان دولت نیز به صورت یک دوم در محل کار حاضر خواهند شد و در صورت شرایط، مدیر می‌تواند این ظرفیت را به یک سوم تغییر دهد.

وی افزود: ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان قزوین ممنوع است و تنها خودروها با پلاک‌های غیربومی اجازه تردد دارند که مدارک هویتی آنها سکونتشان در قزوین را تأیید کند.

استاندار قزوین عنوان کرد: تاکسی‌ها نباید بیشتر از سه نفر را سوار کنند و اتوبوس‌ها نیز باید تنها با ۵۰ درصد تردد خود فعالیت داشته باشند.

جمالی‌پور در پایان یادآور شد: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این پیک را با کمترین میزان خسارت رد کنیم.