۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29483
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
  • ارسال توسط :
ورزش منشاء پویایی و حس نشاط جامعه است
ورزش منشاء پویایی و حس نشاط جامعه است

ورزش منشاء پویایی و حس نشاط جامعه است

وزارت ورزش و جوانان را می‌توانیم موتور تولید عزت، امید و نشاط در نظر بگیریم .

وقایع خبری / حمید سجادی  در حاشیه اولین جلسه هیأت دولت در سال جدید گفت: در جلسه امروز مباحث ارزشمندی مطرح شد و رئیس جمهور نکات خاصی را برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی ایشان مطرح کردند و ما بسیاری از این نکات را در وزارت ورزش و جوانان سرلوحه کار قرار دادیم و بکار خواهیم گرفت.

سجادی گفت: وزارت ورزش و جوانان را می‌توانیم موتور تولید عزت، امید و نشاط در نظر بگیریم که امید آفرینی یکی از تکالیفی است که در دور جدید فعالیت، سرلوحه کار قرار خواهیم داد.وزیر ورزش و جوانان افزود: مردمی بودن یکی از مؤلفه‌هایی بود که مورد تأکید قرار گرفت، فلسفه ورزش و موضوعات مربوط به جوانان اصل مردمی بودن است در این بخش هم ورزش بعنوان یک پدیده اجتماعی پیشرو است و آنچه از ورزش نشان دادیم مردمی بودن و در دل مردم جا داشتن است.

سجادی افزود: تحرک دولت یکی دیگر از نکات مطرح شده در جلسه امروز بود که از قضا موضوعات مربوط به ورزش و جوانان می‌تواند منشاء پویایی، تحول و دمیدن حس نشاط و شادابی باشد که جامعه به اهدافش برسد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره تولید و اشتغال آفرینی هم نکات مهمی امروز در دولت مطرح شد که ما می‌توانیم در ورزش و در تولیدات ورزشی بازنگری داشته باشیم.

 وی ادامه داد: تحقیقات نشان داده است که اگر سوارکاری و صنایع وابسته به آن گسترش پیدا کند بیش از ۶۲ شغل احیا می‌شود، در رشته فوتبال و صنعت فوتبال احیا کننده مشاغل بسیاری خواهد شد. امروز در کشور ما بیش از ۲۳۵ رشته در قالب ۵۲ فدراسیون فعال است و یکصد انجمن ورزشی داریم که در ۲۸ هزار مکان ورزشی فعالیت می‌کنند، بنابراین وزارت و ورزش و جوانان می‌تواند در تحقق فرمان شعار امسال مقام معظم رهبری پیشرو باشد.

سجادی گفت: ان شاء الله که بتوانیم در بخش دانش بنیان هم فعال شویم البته از چند ماه پیش تحقیقاتی را آغاز کردیم تا مقدمه‌ای برای حرکت به سمت دانش بنیان فکر کردن و عمل کردن باشد.