۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » پاسخ مسئولین » جامعه » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 17817
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
  • ارسال توسط :
واگذاری و فروش برج ستاره پونک ممنوع شد
واگذاری و فروش برج ستاره پونک ممنوع شد

واگذاری و فروش برج ستاره پونک ممنوع شد

در صورت احراز هرگونه تخلف و جرم بر اساس قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

بازرس کل استان قزوین از صدور دستور توقف واگذاری و فروش برج ستاره پونک و بررسی مجدد پرونده آن خبر داد.

عبدالله آقاعلیخانی با اشاره به مسائل مطرح شده در رابطه با برج پونک و واگذاری آن از سوی شهرداری قزوین به یکی از بانک‌ها برای تسویه بدهی خود افزود: با توجه به مشکل و ابهامات ایجاد شده، این پرونده جهت بررسی بیش تر به اداره کل بازرسی استان ارجاع شده است.

وی افزود: با انجام تحقیقات و بررسی گزارش‌های ارسالی و تخمین‌های اولیه مبنی بر وجود برخی ابهامات در ارزیابی واگذاری پروژه شهرداری قزوین، دستور توقف این واگذاری برای بررسی‌های دقیق‌تر صادر شده است.

بازرس کل استان قزوین تصریح کرد: تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی برای بررسی کامل پرونده در دستور کار بازرسان قرار گرفته و در صورت احراز هرگونه تخلف و جرم بر اساس قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد: در صورت مشاهده تخلف بدون مماشات برخورد لازم صورت خواهد گرفت و در رابطه با بیت المال تعارفی با کسی و دستگاهی نداریم.

آقاعلیخانی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند درصورت اطلاع از موارد مشابه و یا هرگونه سو جریان اداری در چارچوب وظایف و اختیارات سازمان بازرسی، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۳۶ و یا سامانه گزارشگران فساد به آدرس gozaresh.bazresi.ir به سازمان بازرسی کل کشور اعلام کنند.

گفتنی است چندی پیش شورای شهر قزوین با تصویب طرحی به دنبال این بود تا یکی از برج‌های نیمه ساخت را به صورت زیر قیمت واقعی به جای بخشی از بدهی خود به بانک، واگذار کند. این امر مورد اعتراض تعدادی از اعضای شورای شهر و فعالان استان قرار گرفته بود.