۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » زنجان » نظام سلامت
  • شناسه : 16407
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
  • ارسال توسط :
هیچ واحدی حق ارائه خدمت به  افراد فاقد ماسک را ندارد
هیچ واحدی حق ارائه خدمت به  افراد فاقد ماسک را ندارد

هیچ واحدی حق ارائه خدمت به افراد فاقد ماسک را ندارد

روزانه ۸۰۰ هزار عدد ماسک در استان زنجان تولید می‌شود.

گروه استان های “وقایع خبری“- فتح الله حقیقی در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه روزانه ۸۰۰ هزار عدد ماسک در استان زنجان تولید می‌شود، گفت: از این تعداد ۴۰۰ هزار عدد آن با قیمت یک هزار تومان در فروشگاه‌های بزرگ استان عرضه می‌شود.

وی افزود:  ۴۰۰ هزار عدد ماسک هم با قیمت یک هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود و تمام واحدها و فروشگاه‌ها ملزم به رعایت قیمت‌ها هستند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در تولید ماسک مشکلی ندارد، گفت: استان در این خصوص به خود کفایی کامل رسیده است.

حقیقی تاکید کرد: ماسک‌های یک هزار تومانی به اندازه کافی در استان وجود دارد و از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از یک میلیون عدد ماسک رایگان هم در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

وی افزود: در استان زنجان همکاری بسیج و سپاه در تولید ماسک بسیار خوب است و کمک کار خوبی برای ما هستند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه در استان بیش از ۱۰ واحد تولیدی درخصوص تولید ماسک فعالت دارند، ابراز داشت: این امر باعث شده تا از استان هم به سایر استان‌ها هم ماسک ارسال کنیم.

حقیقی  گفت: شهروندان، کارمندان، واحدهای تولیدی و صنوف باید از منزل تا منزل از ماسک استفاده کنند. در این رابطه باید ستاد کرونای استان تدابیر لازم را بیاندیشد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به سرعت انتشار بالای ویروس کرونا در افراد ضروری است تا خانواده‌ها این بیماری را جدی گرفته و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند، افزود: هیچ واحدی حق ارائه خدمت به افراد فاقد ماسک ندارد در غیر این صورت با واحد یا مرکز خدمات‌دهنده متخلف برخورد می‌شود.