۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » اخبار ملی
  • شناسه : 19279
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
  • ارسال توسط :
هیچ نیازی به برجام نداریم
هیچ نیازی به برجام نداریم

هیچ نیازی به برجام نداریم

کلید رزق ما دست آمریکا نیست.

فرمانده کل سپاه: امروز به هیچ وجه به برجام احساس نیاز نمی‌کنیم، زیرا براساس نبود آن شرایط را اداره و کار‌های خود را پیش برده ایم.

به گزارش “وقایع خبری” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سرلشکرپاسدار حسین سلامی امروز در همایش سراسری مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: امروز آمریکا در شرایطی است که حتی نمی‌تواند از پس تامین نیاز‌های ملت خود برآید و شکم گرسنگان خود را سیر کند و میلیون‌ها نفر در آمریکا از سوء تغذیه رنج می‌برند.
وی افزود:​کلید رزق ما دست آمریکا نیست و ما به خدا تکیه می‌کنیم و به هیچ وجه ظالمان تکیه گاه ما نیستند، چون اگر چنین کنیم مشمول نصرت الهی نخواهیم شد.
سرلشکر سلامی گفت: امروز کار به جایی رسیده است که نقطه تمرکز دشمن حفظ کنگره آمریکاست و این نشان می‌دهد که نظام آمریکا پوسیده است.
فرمانده کل سپاه افزود: امروز در قلب آمریکا دشمن در حال دفاع در مقابل مردم خشمگین سرزمین خود و سنگر آمریکا به کنگره منتقل شده است و هرچند منافقان و کافران نمی‌پسندند، اما امروز نور خدا جلوه گر شده و این کارکرد نظام الهی است.
سرلشکر سلامی گفت: این امتداد دفاع مقدس است و ما تا آخر در این مسیر قوی تر، مقتدتر و معتقدتر از همیشه به خدا ایستاده ایم و با تبعیت از، ولی عصرمان و با ایمان و باور به راهمان ادامه خواهیم داد.
فرمانده کل سپاه افزود: ما راه و راهکار پیروزی را به دست آورده ایم و ابزار‌های غلبه بر دشمن را هم فراهم کرده ایم و به این پیروزی امیدواریم.