۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » رادیو و تلویزیون » رسانه ها » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 12353
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۷:۴۹
  • ارسال توسط :
هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای تغییر کرد
هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای تغییر کرد

هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای تغییر کرد

انجمن سواد رسانه ای و اطلاعاتی ایران، یک سازمان مردم نهاد ملی با عضویت فعالان بخش خصوصی، دولتی و دانشگاهی در حوزه سواد رسانه ای است.

سخنگوی انجمن سواد رسانه‌ای ایران از استعفای ۲ نفر از اعضای هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران خبر داد.

امیدعلی مسعودی، گفت: در ششمین جلسه هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران، که دهم خرداد به صورت مجازی و به منظور تغییر در ساختار هیئت مدیره برگزار شد، با استعفای حسن بشیر از ریاست هیات مدیره و معصومه نصیری از عضویت در هیئت مدیره موافقت شد.

وی با اشاره به اینکه این ۲ عضو هیئت مدیره از مدت‌ها پیش پیگیر استعفای خود از انجمن بودند، افزود: ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای مستعفی، هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران از این پس با حضور آقای پیمان خادم‌الحسینی از اعضای علی‌البدل هیئت مدیره تشکیل جلسه خواهد داد.

این  عضو هیئت مدیره و دانشیار دانشگاه سوره تصریح کرد: از همه رسانه‌ها انتظار می‌رود اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده و اخبار انجمن سواد رسانه‌ای ایران را صرفا از طریق روابط عمومی و یا سخنگوی انجمن دریافت و منتشر کنند.

انجمن سواد رسانه ای و اطلاعاتی ایران، یک سازمان مردم نهاد ملی با عضویت فعالان بخش خصوصی، دولتی و دانشگاهی در حوزه سواد رسانه ای است که در حوزه آموزش، پژوهش، برنامه سازی رادیویی، تلویزیونی و سینمایی، تولید محتوای فرهنگی و اجتماعی با مضمون سواد رسانه ای و رتبه بندی مدارس، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی کشور ایران از نظر میزان توجه به موضوع سواد رسانه ای فعالیت می کند.

این انجمن هر ساله نسبت به اهدای نشان سواد رسانه ای به چهره های ماندگار این عرصه و اهدای نشان مسئولیت اجتماعی به اشخاص حقیقی و حقوقی که امکانات مادی و معنوی خود را در راه افزایش سواد رسانه ای جامعه به کار گرفته اند، اقدام می‌ کند.