۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین
  • شناسه : 34211
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
  • ارسال توسط :
هه فجر  بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
هه فجر  بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

هه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

برنامه های دهه فجر امسال در سه محور اساسی اجرا می شود .

وقایع خبری: جلسه هماهنگی مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر استان عصر شنبه به ریاست ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام علی شهسواری در این جلسه گفت: ستاد دهه فجر از دی ماه فعال شده و کمیته های ۲۵ گانه را تشکیل داده ایم و ستادهای شهرستانی نیز در این هفته فعالیت خود را آغاز می کنند.

photo_2023-01-21_17-58-39

وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف اعضای کمیته ها در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم رسالت خود را در پاسداری از آرمانهای امام و شهدا ادا کنیم.

حجت الاسلام شهسواری تصریح کرد: دشمن امروز با همه توان پای کار است و هر روز توطئه می کند و انقلاب هز چقدر پیشرفت بیشتری دارد این دسیسه ها بیشتر می شود لذا همه ما وظیفه داریم در ایام دهه فجر امسال هر چه در توان داریم پای کاربیاوریم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهارداشت: امسال باید به دهه فجر نگاه متفاوتی داشته باشیم و بدانیم شرایط ویژه ای داریم و اگر یک نشریه فرانسوی سردمدار اهانت به مرجعیت شده باید ما هم با همه توان وارد صحنه شویم و با اتکا به مردم با بصیرت و شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان جواب کوبنده دهیم.

حجت الاسلام شهسواری اضافه کرد: با هم افزایی و تدبیر می توانیم دلها را بهم نزدیک کنیم تا برنامه های خوبی اجرا شود.

این مسئول فرهنگی یادآورشد: شعار محوری امسال« ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» تعیین شده و کمیته های ۲۵ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان فعال شده و امسال پیشنهاد کردیم کمیته مردمی سازی برنامه ها نیز فعال شود تا از ظرفیت مردم بیشتر استفاده کنیم.

شهسواری گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر مردمی شدن برنامه هاست و در استان این رویکرد را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در سه حوزه در استان این فعالیت و برنامه ریزی را عملیاتی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تبیین اهداف انقلاب اسلامی از سوی دستگاههای فرهنگی و تبلیغاتی باید جدی گرفته شود و انتظار داریم مدیران سازمان تبلیغات اسلامی ، آموزش و پرورش و صدا و سیما با تشکیل حلقه های صالحین در این زمینه جدی تر عمل کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.