۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » حرف مردم » حوادث » قزوین
  • شناسه : 1366
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
  • ارسال توسط :
هنر هرمدیری توانایی غلبه بر مشکلات است
هنر هرمدیری توانایی غلبه بر مشکلات است
آقای رییس سازمان آتش نشانی قزوین،

هنر هرمدیری توانایی غلبه بر مشکلات است

استقرار نیروهای امدادی آتش نشانی در محوطه بازار خواسته زیادی نیست.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در گزارشی که خبرگزاری فارس منتشرکرده است- بازار قزوین، روی انبار باروت نشسته است – گفته است که خطراتی که اکنون در بازار وجود دارد عمدتاً مربوط به بافت قدیمی و مستهلک بازار است؛ زیرا این بافت ایمنی لازم را ندارد که ما بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حوادث پیش‌آمده مقابله کنیم.

او تاکید کرده است  گذرها و معابر بازار هیچ‌گونه امکان دسترسی به عمق و بافت بازار جهت مقابله با حوادث را نمی‌دهد. بساطی‌ها و دست‌فروش‌هایی که در گذرهای بازار حضور دارند عملاً دسترسی سریع امدادرسانان به محل حادثه را کم می‌کنند و باعث می‌شوند اگر زمانی در بازار آتش‌سوزی رخ دهد امدادرسانان نتوانند در گذر بازار حرکت کنند.

شاید ما کسبه بازار موافق گفته های او باشیم اما هنر هرمدیری توانایی غلبه بر مشکلات است . اگر خودمان را درون اتاق مان حبس کنیم و در آن نقشه راه بکشیم ، قطعا موفق نخواهیم بود و باید شهردار محترم به دنبال مدیری توانمند تر باشد . نباید هیچ گاه حادثه پلاسکو را فراموش کنیم . نباید حادثه چاه بازار را فراموش کنیم که خانواده ای یتیم شد . با توجه به شناختی که از اعضای شورای شهر سراغ داریم اگر مسوول آتش نشانی قزوین بتواند طرح و برنامه عملی و علمی تدوین کند ، اعضای شورا حتما حمایت خواهند کرد .استقرار نیروهای امدادی آتش نشانی در محوطه بازار خواسته زیادی نیست اگر رییس سازمان آتش نشانی فکری در این خصوص کند . ما کسبه بازار دست آتش نشان را می بوسیم .

لطفا این نظر را منتشرکنید تا شاید اعضای شورای شهر فکری برای بازار قزوین کنند .

**پایگاه وقایع خبری آمادگی خود را جهت انعکاس پاسخ روابط عمومی سازمان آتش نشانی اعلام می کند