۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » قزوین
  • شناسه : 8658
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
  • ارسال توسط :
همۀ کارهای مسؤولین، باید برای  کسب رضای خدا باشد
همۀ کارهای مسؤولین، باید برای  کسب رضای خدا باشد

همۀ کارهای مسؤولین، باید برای کسب رضای خدا باشد

باید امید را در مردم تقویت کنیم زیرا آن چه باعث بقای نظام و جامعه می‌شود، امید است

دکتر فاطمه محمدبیگی ومهندس لطف‌اله سیاهکلی منتخبان مردم در حوزۀ انتخابیۀ قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با نمایندهٔ ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند، در این دیدار آیت‌الله عابدینی بر ضرورت پیگیری مطالبات رهبری و مردم تأکید کرد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار به منتخبان مردم تبریک گفت و افزود: همۀ کارهای مسؤولین، باید برای کسب رضای خدا باشد و اگر مسیری جز جلب رضای الهی را دنبال کنیم، در دنیا و آخرت از خسارت دیدگان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: آنهایی که بر اساس ایمان و تقوا از یکدیگر حمایت می‌کنند و به نتایج خوبی می‌رسند، در قیامت نیز سربلند خواهند بود اما کسانی که بر خلاف مسیر دستورات الهی با یکدیگر دوستی و رفاقت می‌کنند، در قیامت پشیمان خواهند شد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مردان و بندگان خوب خدا کسانی هستند که بازی‌های سیاسی فریبشان نمی‌دهد و در هر پست و مسئولیتی که قرار می‌گیرند، خدا را فراموش نمی‌کنند و همواره بر اساس دستورات دینی و الهی کارهای خود را پیش می‌برند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه وحدت همواره پیروز است، بیان کرد: باید همواره تلاش کنیم تا «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا» را محور قرار دهیم و وحدت‌های مورد تأیید دین شکل دهیم و بدانیم که وحدت همیشه پیروز خواهد بود.

وی خطاب به منتخبان مردم استان گفت: لازم است جلسات جدیِ هفتگی با فرهیختگان و متفکران استان برگزار کنید تا با استفاده از فکر و اندیشه فرهیختگان کارها را پیش ببرید و اگر این گونه عمل کنید قطعاً خدمات اثرگذارتر و برنامه‌های کاراتری خواهید داشت.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: صداقت، عدالت، ایمان، انسانیت، حریت داشتن و وام‌دار کسی نبودن مهمترین سرمایۀ مسؤولان برای خدمت به مردم محسوب می‌شود و همواره باید تلاش کنید تا با تکیه بر این ویژگی‌ها کارهایتان را پیش ببرید و بدانید همه عزت‌ها نزد خداست و جز خدا از هیچ کس و هیچ چیز عزت نخواهید.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: غیر از خدا کسی در عالم نمی‌تواند اثرگذار باشد و اگر مسئولان می‌خواهند اثرگذار باشند می‌باید با قرآن انس پیدا کرده و از آن اثرپذیری داشته باشند تا بتوانند در مسیر اثرگذاری موفق عمل کنند و گره مشکلات را باز کنند.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان باید با جدیت پیگیر مطالبات رهبری باشند، گفت: ایمان، تقوا، شجاعت، حریت و بصیرت خواست رهبری از نمایندگان است و این شاخصه‌ها باید در اولویت نمایندگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر پیگیری مطالبات مردم نیز تأکید کرد و اظهار داشت: مطالبات مردم و رهبری همواره در یک راستا قرار دارد و همانطور که مردم بهبود شرایط اقتصادی را مطالبه می‌کنند، رهبری نیز تقویت اقتصاد مقاومتی را از مسؤولان می‌خواهند و باید با جدیت بیشتری این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: باید کرامت کاندیداهای دیگر و کسانی که برای سایر کاندیداها دوندگی کردند، حفظ شود و لازم است منتخبان با نامزدهای انتخابات دیدار کرده و به آن عزیزان نیز خداقوت بگویند چرا که همه با هم شور انتخاباتی را ایجاد کردند و در نهایت حماسه ملی دیگری خلق شد.

دکتر فاطمه محمدبیگی منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در ابتدای این دیدار گفت : شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که راه انقلاب همواره با استواری ادامه دارد و خداوند را شاکر هستیم که گفتمان انقلاب، محرومیت‌زدایی، فسادستیزی و وحدت مورد اعتماد مردم قرار گرفت.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز با بیان اینکه با طرح و برنامه برای پیگیری دغدغه‌های مردم به میدان خدمت وارد شده‌ایم، تصریح کرد: ما از مردم آمده و با مردم حرکت کرده‌ایم و ان‌شاءالله با طرح‌ها و برنامه‌هایی که داریم با جدیت دغدغه‌های مردم را دنبال خواهیم کرد تا امید و رضایت‌مندی را در جامعه ارتقا دهیم.

مهندس لطف‌اله سیاهکلی منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم در ابتدای این دیدار اظهار کرد: باید امید را در مردم تقویت کنیم زیرا آن چه باعث بقای نظام و جامعه می‌شود، امید است و نباید کارهایی انجام شود که امید مردم به یأس تبدیل شود.

وی با بیان اینکه تفکر شهید رجایی و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند در جامعه راهگشا باشد، تصریح کرد: باید به اصول اول انقلاب که همان ساده‌زیستی، تلاش بی وقفه و دوری از اشرافی گری است، بازگردیم و جامعه امروز نیازمند این معنا هست.