۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 6582
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
  • ارسال توسط :
همگی ما نیاز به دانشگاه اخلاق داریم تا روز به روز اخلاق خود را ارتقاء بدهیم
همگی ما نیاز به دانشگاه اخلاق داریم تا روز به روز اخلاق خود را ارتقاء بدهیم

همگی ما نیاز به دانشگاه اخلاق داریم تا روز به روز اخلاق خود را ارتقاء بدهیم

نماینده‌گان مجلس نیز تمام تمرکز خود را برای خدمت به مردم مستضعف جامعه معطوف کنند

وقایع خبری : آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه که در مسجد النبی(ص) قزوین برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن اظهارکرد: بدترین مخلوقات نزد خدا کسانی هستند که کفر می‌ورزند و ایمان نمی‌آورند وبا مومنان با کینه و بغض عمل میکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: روحیات کسانی که ایمان نمی‌آورند این است که پیمان‌هایشان را می شکنند و به آن عمل نمی‌کنندامام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان چون برجام را قبول کرده‌ایم یک پسا برجام یا فتنه برای این کشور قرار دادند تا بتوانند جبران کنند.

محبت و پیوند برادری میان ملت ایران و عراق ناگسستنی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: همگی ما نیاز به دانشگاه اخلاق داریم تا روز به روز اخلاق خود را ارتقاء بدهیم و اگر اخلاق حسنه خود را بهتر کنیم آنگاه شیعه واقعی هستیم.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ، مرز جنگی ما در جبهه‌های شلمچه، مهران ‌و سرپل ذهاب بود اما اکنون به سوریه، یمن‌‌، عراق‌، غزه و فلسطین کشیده شده است و این عزت، توسعه و پیشرفت ایران را که اکنون درآستانه ۴۰ سالگی دوم انقلاب هستیم می بینیم و با سرعت بیشتری پیش می‌رویم.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: همگی ما از تعرض به کنسولگری ایران در نجف اشرف ناراحت شده‌ایم ولی این سکه آنروی دیگری هم خواهد داشت چرا که وقتی دشمنان اثر جمهوری اسلامی ایران و قدرت و پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی در منطقه را می‌بینند مجبور هستند تا دست به هر کاری بزنند ولی نمی‌دانند قطعا وحدت و تحکیم بین ایران و عراق بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: این‌بار نیز توطئه‌های دشمنان در عراق و ایران به نتیجه نخواهد رسید و دشمنان بدانند محبت و پیوند برادری میان ملت ایران و عراق ناگسستنی است.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به حادثه تلخ آتش‎سوزی کنسولگری ایران در عراق بیان کرد: این حادثه نشان می‌دهد که ما در حال پیشرفت هستیم چرا که دشمنان در حال فتنه‌انگیزی بین مسلمانان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: ما قطعا جواب اهانت به شهر نجف و نظام جمهوری اسلامی و سوختن کنسول‌گری ایران در عراق را به سعودی‌ها خواهیم داد و مردم هر چه زودتر منتظر پاسخ جانانه‌ایی از طرف ایران به سعودی‌ها هستند.

وی خطاب به مسؤولین تاکید کرد: یکی از کارهایی که مسئولین ما وظیفه دارند انجام بدهند معیشت مردم جامعه ما است و باید در ایجاد اشتغال تلاش کرده و جدییت نشان بدهند.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود ندارد و مهم‌ترین مساله نظام جمهوری اسلامی کوشش برای از بین بردن فقر در جامعه و حمایت و کمک به طبقه مستضعف جامعه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: مسؤولین باید تمام قد برای تولید ملی تلاش کنند تا دیگر در جامعه بیکار نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: نماینده‌گان مجلس نیز تمام تمرکز خود را برای خدمت به مردم مستضعف جامعه معطوف کنند و اجازه سوء‌استفاده خائنین از موقعیت‌های اجتماعی نباشند.