۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار زنان » اخبار ملی » اقتصاد » بازار » بسیج » سپاه » نفت » نیروهای مسلح
  • شناسه : 6450
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
  • ارسال توسط :
همچنان در حال خام‌فروشی نفت هستیم
همچنان در حال خام‌فروشی نفت هستیم

همچنان در حال خام‌فروشی نفت هستیم

طی این ۴۰ سال هر جا سپاه و بسیج کاری را آغاز کرده‌اند، آن را با موفقیت به پایان برده‌اند

وقایع خبری : سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در تجمع چهار هزار نفری بانوان بسیجی که در سالن وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، سپاه و بسیج انجام هر کاری را قبول کرده و آن را با موففیت به اتمام رسانده‌اند؛ به عبارت دیگر طی این ۴۰ سال هر جا سپاه و بسیج کاری را آغاز کرده‌اند، آن را با موفقیت به پایان برده‌اند.

اطلاعات دقیق از توطئه بزرگ اغتشاشگران داریم

وی افزود: توطئه‌ای که طی چند روز گذشته با آن مواجه بودیم، توطئه بسیار بزرگی بود که از ابعاد مختلف آن نه با تحلیل و خبر بلکه با اطلاعات دقیق، آگاه هستیم و به این توطئه بزرگ ظرف ۴۸ ساعت پایان داده شد.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: پشتیبانان اغتشاشگران چنان به موفقیت عاملان خود اطمینان داشتند که در همان ساعات اولیه، به شکلی شتاب‌زده شروع به حمایت از اغتشاشگران کردند و به این ترتیب نشان دادند که خودشان عامل اصلی بروز این اغتشاشات هستند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه نصف جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، بر لزوم نقش‌آفرینی بانوان در زمینه مسائل فرهنگی ازجمله تبیین فلسفه حجاب تأکید و بیان کرد: ۴۰ سال است که تمام خبیثان جهان گرد هم آمده‌اند تا «حجاب» را از جامعه ما بزدایند؛ زیرا اگر حجاب را در جامعه از بین ببرند، می‌توانند اهداف خود را با سهولت بیشتری در کشورمان دنبال کنند.

وی در ادامه درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: وضعیت اقتصادی امروزِ جامعه در شأن مردم کشورمان نیست؛ زیرا خود را به درآمد‌های نفتی وابسته کردیم و به همین جهت، اگر کشور‌های دیگر تصمیم بگیرند که از ما نفت نخرند، باید کاسه چه کنم به دست بگیریم؛ این در حالی است که از سال ۵۸ تاکنون در دولت‌های مختلف حتی در دولت بازرگان بر عدم وابستگی به نفت تاکید شده است، اما با وجود این، همچنان در حال خام‌فروشی نفت هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: وقتی پای یک کار سخت می‌رویم، بر‌ای موفقیت آن حتی اگر لازم باشد، باید جان هم بدهیم؛ مانند دفاع از انقلاب که تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم؛ پس چنانچه در حوزه اقتصادی نیز با تمام وجود کار کنیم، می‌توانیم موفق شویم و در جهان هم الگویی موفق باشیم.

این مقام عالی‌رتبه نظامی با بیان اینکه بسیج ۵۰۰ شغل خانگی را احصاء کرده است، تصریح کرد: اگر این کار‌های خانگی عملیاتی شوند و رونق یابند، دیگر هیچ‌کس بیکار نخواهد بود و معضلاتی را هم که بعضاً در کار‌های خارج از خانه به‌وجود می‌آید، شاهد نخواهیم بود.

سردار فدوی در ادامه درباره تعداد فرزندان خانواده‌های سپاه و بسیج هم گفت: اینکه خانواده‌های سپاه و بسیج دو فرزند داشته باشند، موضوع خوشایندی نیست؛ زیرا کشوری که حداقل ۵۰۰ سال است که داعیه شیعه بودن را دارد، باید جمعیتی بیش از این داشته باشد.