۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قم
  • شناسه : 27002
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
  • ارسال توسط :
همه چیز باید از قم نشات بگیرد
همه چیز باید از قم نشات بگیرد

همه چیز باید از قم نشات بگیرد

دولت جدید عمیقاً به خدمت‌رسانی به مردم اعتقاد دارد .

وقایع خبری / احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم، گفت: قم هم پایگاه انقلاب بوده و هست و همه چیز باید از قم نشات بگیرد و هرچه برای قم انجام بدهیم کم است و باید به گونه‌ای کار شود که از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات در قم به مرور زمان کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه، وقتی از تمدن نوین اسلامی یا از دولت اسلامی و جامعه اسلامی صحبت می‌کنیم یعنی از قم باید این محتوا شکل بگیرد، گفت: کار آقای شاهچراغی استاندار جدید قم ادامه همان مسیر ایشان در طول انقلاب است.

وزیر کشور با قدردانی از بهرام سرمست، استاندار سابق قم، افزود: امروز کار در قم به رزمنده‌ای واگذار می‌شود که بار‌ها خود را فدای این مردم انقلاب و نظام کرده است.

وی افزود: آقای شاهچراغی نظامی و محبوب القلوب هستند یعنی از هر جا درخواست بود که ما از ایشان برای استانداری قم استفاده کنیم.

وحیدی با اشاره به خدمات آقای شاهچراغی در عرصه خدمات رسانی به مناطق محروم زلزله‌زده و سیل زده، گفت: این نشان از درستی راه ما و مسئولیت پذیری ایشان دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز جهان تشنه تعالیم دینی است، گفت: بشریت گرفتار در ظلمات جهل و ظلمی که کشور‌های به ظاهر متمدن در جهان انجام میدهند تشنه تعالیم دینی است که باید از قم منتشر شود.

وحیدی ابراز امیدواری کرد: قم با حمایت همه بزرگان و مسئولان به بهترین شکل ساخته شود.

وزیر کشور با اشاره تقاضاهای مختلف مردم برای استفاده از نظامیان در پست های مختلف، گفت: ما نگرانی از مسائل امنیتی نداریم و انتصاب نظامیان با توجه به درخواست ها و تقاضاها صورت گرفته است.

وحیدی به تلاش برای دزدی دریایی آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز نظام استکباری توسط همین مردم و رزمندگان ما به انزوا افتاده است.

وزیر کشور افزود: امروز فصل جدیدی شروع شد و دولت جدید عمیقاً به خدمت‌رسانی به مردم اعتقاد دارد و عمیقاً معتقد است که نباید به کسی جز مردم اعتماد کرد.

وی به اختلال در بحث بنزین اشاره کرد و افزود: این اتفاق در کمترین زمان حل شد و کار پیش رفت.