۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 7414
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
  • ارسال توسط :
همه ملت ایران پشتیبان مقاومت هستند
همه ملت ایران پشتیبان مقاومت هستند

همه ملت ایران پشتیبان مقاومت هستند

مجلس، طرح سه فوریتی «انتقام سخت» را تصویب کرد

در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی طرح سه فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا در دستور کار صحن قرار گرفت.

نمایندگان مجلس سرانجام کلیات طرح سه فوریتی «اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا» با موافقت دولت و در راستای زمینه‌سازی برای «انتقام سخت»  تصویب کردند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح این طرح، گفت: در قانون قبلی که آمریکایی‌ها سپاه پاسداران را به عنوان «سازمان تروریستی» دانستند و در اردیبهشت سال جاری به تصویب رسید، «سنتکام» و «فرماندهی مرکزی آمریکا» به عنوان گروه های تروریستی معرفی شدند.

وی افزود: امروز با اقدام سفاکانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی که رئیس جمهور آمریکا مسئولیت آن را پذیرفت، این قانون را اصلاح  و اعلام می‌داریم که کلیه اعضای پنتاگون، فرماندهان، عاملان و آمران شهادت سردار سلیمانی به عنوان نیروهای تروریستی شناسایی می‌شوند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: در ادامه اصلاح این قانون، مقرر شد «فقط برای دو ماه، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی در راستای حمایت از نیروی قدس سپاه، به این نیرو اختصاص یابد».

نمایندگان با سر دادن فریاد «الله‌اکبر»، اظهارات لاریجانی را تائید کردند.