۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » استان ها » دانش و فناوری » قزوین
  • شناسه : 40288
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
  • ارسال توسط :
همه مدیون توییم، ایران قوی، مردم قوی،  معلم قوی
همه مدیون توییم، ایران قوی، مردم قوی،  معلم قوی

همه مدیون توییم، ایران قوی، مردم قوی، معلم قوی

تحلیل کارشناسی نشان می دهد کنکور برای بسیاری فقط کاسبی بوده است.

در آستانه روز معلم نقی سیاهکالی مرادی ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با خبرنگاران دیدار و گفتگو کرد .

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت استاد مطهری و تبریک هفته معلم به تمامی همکاران خود گفت: برای تجلیل از معلمان در همه شهرستانها برنامه های متنوعی پیش بینی شده است وعنایت به توجه مقام عالی وزارت به همه معلمان هدایایی اهدا می شود.

وی با اشاره به روزشمار هفته معلم ؛ به خبرنگاران گفت: شعار سال تحصیلی امسال «همه مدیون توییم، ایران قوی، مردم قوی، معلم قوی» تعیین شده و نواختن زنگ سپاس معلم ، حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه ها، تقدیر از بازنشستگان فرهنگی ، تقدیر از مربیان پرورشی و معلمان جهادگر و پژوهشگر از جمله برنامه های این هفته است.

این مقام مسئول در ادامه این نشست خبری از شناسایی ۹۹۰ کودک بازمانده از تحصیل خبرداد و گفت: با همکاری کارکنان آموزش و پرورش و پیگیری خیرین تعداد ۴۶۱ دانش آموز به تحصیل بازگشتند.

وی در خصوص مدارس عشایری هم گفت: در استان ۱۱۹ مدرسه ویژه عشایر داریم که یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آنها اختصاص دادیم و جشنواره بومی محلی عشایر در الموت با مشارکت ۱۰۰ مدرسه و ۳۵۰۰ دانش آموز با نام شهید سلیمانی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان گفت: حذف تدریجی کنکور از دغدغه ها بود زیرا برخی دانش آموزان که در مناطق محروم درس می خوانند شاید امکان پذیرش در کنکور را نداشته باشند اما یک عده بازاری درست کرده بودند که به دروغ تضمین قبولی در کنکور می دادند اما تحلیل کارشناسی نشان می دهد کنکور برای بسیاری فقط کاسبی بوده است.