۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » فرهنگ عمومی » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 2978
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
  • ارسال توسط :
همه ما نیازمند  همدلی میان دولت و ملت هستیم
همه ما نیازمند  همدلی میان دولت و ملت هستیم

همه ما نیازمند همدلی میان دولت و ملت هستیم

نقد منصفانه از سوی رسانه‌ها یک ضرورت است .

نمایشگاه تاریخچه مطبوعات استان قزوین  فعالیت خود را برای ۲ روز در نگارخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین واقع در میدان میرعماد آغازکرد.

منوچهر حبیبی ، معاون سیاسی استاندار قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اشاره به قدمت صد ساله مطبوعات قزوین،گفت : مطبوعات تاریخ را ثبت و ضبط و معرفی می کند و یکی از ویژگی های رسانه های استان در حال حاضر حضور پررنگ بانوان و جوانان در این عرصه است که این موارد از سیاست های دولت به شمار می رود.

وی تصریح کرد : جایگاه مطبوعات قزوین به دلیل غنای بالای فرهنگی و سابقه تاریخی قابل توجه این سرزمین باید بهتر از قبل شده و ارتقا یابد.

معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استاندار قزوین گفت: یکی از مهم ترین رسالت رسانه ها این است که مستقل باشند و در این راستا باید به بدور از هر گونه وابستگی سیاسی در جهت استقلال منافع ملی و استانی گام بردارند.

حبیبی گفت: نقد منصفانه از سوی رسانه‌ها یک ضرورت است و زمینه اصلاح امور در جامعه را فراهم می‌کند.
وی تاکید کرد: با نقد سازنده هیچ کس نباید مشکلی داشته باشد و رسانه ها باید ضمن توجه به منافع ملی و خطر قرمزها، واقعیت ها را منعکس کنند.
وی در پایان با توجه به شرایط خاص کشور تاکید کرد: همه ما نیازمند همدلی میان دولت و ملت هستیم تا بتوانیم با دشمنان مقابله کنیم.