۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » فرهنگ و هنر » هنرهای تجسمی
  • شناسه : 1720
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
  • ارسال توسط :
همه ما در جامعه نیازمند آرامش، محبت و امنیت هستیم
همه ما در جامعه نیازمند آرامش، محبت و امنیت هستیم

همه ما در جامعه نیازمند آرامش، محبت و امنیت هستیم

تمام تلاشمان را انجام داده و رایزنی های مختلفی انجام می دهیم تا بتوانیم اعتبارات ویژه ای را جذب کنیم.

اعضای کمیته تخصصی عکاسان خبری در نشستی صمیمانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به بیان مسائل و دغدغه های خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این نشست صمیمانه که در دفتر سید مهدی حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با حضور معاون هنری و فرهنگی وی برگزار شد، مجید نور الله پور و محمد رستمی از اعضای کمیته تخصصی عکاسان خبری و خرم نیا رئیس خانه مطبوعات قزوین به بیان دغدغه های خود پرداخته و خواستار برگزاری نماشگاه عکس خبری در استان و تشکیل آژانس عکس قزوین شدند و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تقاضای ایجاد تسهیلات خرید دوربین عکاسی برای عکاسان خبری کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: همه ما در جامعه نیازمند آرامش، محبت و امنیت هستیم و در این راستا رسالت صاحبان رسانه و هنر که چشم و گوش و امین استان هستند، ایجاد این آرامش و اعتماد است لذا بسیاری از آنان ایثار میکنند و زحمات فراوانی می کشند و این بر کسی پوشیده نیست و باید از آنان تقدیر کرد.

حسینی افزود البته افرادی هم در این میان هستند که بی تقوایند و تهمت و افترا می زنند و با این کار به استان ضرر می رسانند؛ لذا باید کوشید اخلاق در جامعه هنری احیا شود و صفا و صمیمیت میان هنرمندان و اهالی رسانه حاکم گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد: ما برای جلوگیری از آسیب ها و اینکه بتوانیم آسیب شناسی کنیم، نیاز به بانک اطلاعاتی و تشکیلات مستقل و منسجمی در استان داریم و باید بکوشیم تا کار کارشناسی کرده و تاثیرگذار باشیم.

وی در ادامه درخصوص اعتبارات فرهنگی هنری افزود: اعتبارات استانی بسیار کم است و این باعث می شود نتوانیم آنطور که شایسته است خدمات درخور به اهالی رسانه و هنر ارائه کنیم ولی با این وجود تمام تلاشمان را انجام داده و رایزنی های مختلفی انجام می دهیم تا بتوانیم اعتبارات ویژه ای را جذب کنیم.