۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » پاسخ مسئولین » جامعه » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37430
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
  • ارسال توسط :
همه زائران را تا امشب از مرز مهران منتقل می‌کنیم
همه زائران را تا امشب از مرز مهران منتقل می‌کنیم

همه زائران را تا امشب از مرز مهران منتقل می‌کنیم

افزود: تعداد ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس تا ۱۲ امشب به مرز مهران می‌رسند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر به مرز مهران فرستاده شد، گفت: تا ۱۲ امشب همه زائران را از مرز مهران منتقل می‌کنیم.

مجید میراحمدی درباره آخرین وضعیت ورود زائران به مرز مهران و مشکل صف‌های طولانی در پایانه برکت اظهار داشت: امروز شاهد اوج بازگشت زائران هستیم و همانطور که قبلاً هم گفته بودیم زائران بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند اما با این حال نگرانی برای انتقال زائران نداریم.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز مدت ماندگاری زائران کمی افزایش یافته است، افزود: تعداد ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس تا ۱۲ امشب به مرز مهران می‌رسند و همه زائران را تا ۱۲ امشب از مرز مهران منتقل می‌کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به دستور مخبر به استانداران، تمام اتوبوس‌های استان‌ها به مرز فرستاده می‌شوند تا بتوانیم موج برگشت را به استان‌های مقصد مدیریت کنیم، تصریح کرد: از نیروی هوایی خواسته شد تا با هواپیمای ایلوشین بخشی از زائران را به تهران منتقل کند.

وی تشریح کرد: اگر زائران سریع‌تر برگردند و تا فردا ظهر همه زائران به ایران بیایند می‌توانیم فردا بعدازظهر پایان عملیات اربعین را اعلام کنیم.