۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ عمومی » فعالیتهای دینی » قزوین
  • شناسه : 7901
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
  • ارسال توسط :
همه باید برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تلاش کنیم
همه باید برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تلاش کنیم

همه باید برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تلاش کنیم

باید در ایام دهه فجر ارکان و اصول انقلاب تبیین شود

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار اعضای کارگروه‌های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: چهل و یک سال پیش برای آمدن امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی می‌کردیم اما بحمدالله در طول این سال‌ها آنقدر پیشرفت کرده‌ایم که برای مقاومت منطقه برنامه‌ریزی می‌کنیم و این مهم نشان دهنده صدور انقلاب است.

وی تصریح کرد: در برنامه‌های دهه فجر باید توجه داشته باشیم که این ایام مصادف است با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و شهادت سردار شهید سلیمانی که ثمره مکتب امام خمینی (ره) و آرمان‌های رهبر فرزانه انقلاب بود و می‌باید در این ایام برجسته دیده شود.

امام جمعه قزوین به بیان برخی از آیات قرآن که مؤمنان را به آینده جهان امیدوار می‌کند، پرداخت و تشریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره آیات و روایات امیدبخشی بود که در آنها تأکید شده است آینده جهان به دست انسان‌های شایسته خواهد افتاد و خبر از نابودی دشمنان و مستکبران داده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه باید در ایام دهه فجر ارکان و اصول انقلاب تبیین شود، بیان کرد: ایمان، وحدت و رهبری سه رکن پیروزی انقلاب اسلامی بود و وقتی این سه با هم همراه شدند، خداوند امدادهای غیبی را به مدد انقلاب فرستاد و در طول دفاع مقدس و مقاومت منطقه، امدادهای غیبی به مدد رزمندگان اسلام آمد.

وی با تأکید بر اینکه مردم با آهنگ آرمان‌های رهبری هماهنگ هستند و با آن حرکت می‌کنند، عنوان کرد: گاهی مسئولان، دانشگاهیان و برخی از خواص به جای اینکه پیشتاز باشند، از مردم عقب می‌مانند و این ایام فرصتی است تا آنها را با آهنگ حرکت انقلاب و آرمان‌های رهبری هماهنگ کنیم.

آیت‌الله عابدینی یادآور شد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، عده‌ای پیشتاز انقلاب بودند و برخی جاماندگان نیز زود خود را با انقلاب هماهنگ کردند اما عده‌ای نیز با لجاجت پای کار انقلاب نیامدند و از مردم فاصله گرفتند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امروز نیز سردار سلیمانی‌ها پیشتاز انقلاب و دهه دوم آن بودند و آنهایی که فاصله دارند زود می‌فهمند که باید در دهه دوم انقلاب، همراه با پیشتازان این عرصه باشند و هنر ما باید بر این موضوع استوار باشد که جاماندگان را با گام دوم انقلاب همراه کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی الهی و معنوی بود، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران قابل مقایسه با انقلاب‌های دیگر در جهان نیست چرا که بر پایه مبانی الهی و دینی استوار است و برگرفته از مکتب فاطمی است که همواره محرومان و مستضعفان عالم را می‌بیند در حالی که در نقطه مقابل کشورهایی قرار دارند که برای منافعشان، مردم بی‌گناه و مظلوم را به خاک و خون می‌کشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تبیین منشور گام دوم انقلاب اسلامی نیز تأکید کرد و گفت: ثمره تمام برنامه‌های ما در روز ۲۲ بهمن دیده می‌شود و همه باید برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تلاش کنیم.