۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فعالیتهای دینی » قزوین » مساجد
  • شناسه : 3787
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
  • ارسال توسط :
همه باید با بصیرت در مسیر حق گام برداریم
همه باید با بصیرت در مسیر حق گام برداریم

همه باید با بصیرت در مسیر حق گام برداریم

از استاندار جدید درخواست می‌کنیم برای توسعه کشاورزی و احیای دشت قزوین و مبارزه با مفاسد اقتصادی همت کنند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز با دعوت مردم و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: باید با عبادت و خودسازی به مرحله‌ای از تقوا برسیم که از لطف الهی برخوردار شویم.

وی بیان کرد: همه باید با بصیرت در مسیر حق گام برداریم و مراقب باشیم در مسیر ناحق و باطل قرار نگیریم و بدانیم امامان و اهل بیت همه حق هستند و کسانی که دغدغه حق داشته باشند اراده خدا در مورد آنها محقق می‌شود.خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: امروز هم راه حسینی داریم و هم راه یزیدی و باید مراقب باشیم با بی اطلاعی در مسیر باطل قرار نگیریم.

وی در ادامه گفت: اعتماد به دشمن که در مسیر ناحق و باطل هستند اشتباه است و اگر با این همه مشکلات و تجربه کسب شده از برجام و بی تعهدی دشمنان باز هم عده‌ای بخواهند به آمریکا اعتماد کنند به خطا رفته‌اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآور شد: اعتماد دوباره به وعده‌های پوچ دشمن و مذاکره با آمریکا در واقع جنگ با خدا و مخالفت با دین، حق و امنیت ملی، استقلال سیاسی، منافع مردم و  اقتدار نظام است.

وی گفت : به گفته قرآن دشمنان هرگز با هم کنار نیامده و به جان هم خواهند افتاد و تنها پیروز واقعی فقط حق و مسیر الهی است.

خطیب جمعه قزوین در خطبه دوم نماز با اشاره به مناسبت‌های روز گفت: تاسوعا و عاشورای حسینی از روزهای تاریخی است که در کنار عزاداری‌ها و سوگواری‌ها باید به اقامه نماز بویژه در ظهر عاشورا اهمیت داد.وی گفت: نماز ظهر عاشورا با کمک مدیران هیئت‌ها و مساجد، مداحان، روحانیون و فعالان مساجد باید به صورت باشکوه برگزار شود.

امام جمعه قزوین در ادامه به معرفی استاندار جدید اشاره کرد و گفت: از جناب آقای زاهدی استاندار سابق که زحمات زیادی کشیدند تشکر می‌کنیم و از آقای جمالی پور استاندار جدید قزوین انتظار داریم یادگار خوبی از خدمات خود در استان باقی بگذارند.

وی بیان کرد: مردم، روحانیون، مدیران استان در حمایت از رونق تولید، ایجاد اشتغال، تقویت صنایع کوچک و حل مشکلات کارگری، همراه شما هستند. وی یادآور شد: از استاندار جدید درخواست می‌کنیم برای توسعه کشاورزی و احیای دشت قزوین و مبارزه با مفاسد اقتصادی همت کنند.

خطیب جمعه قزوین اظهار داشت: مدیران پاکدست از مبارزه با فساد حمایت می‌کنند و از شما هم می‌خواهیم با فساد مبارزه کنید و به فرهنگ حجاب و عفاف، ترویج فرهنگ دینی، حفاظت از میراث فرهنگی، رونق گردشگری و حل مشکلات روستاها بیشتر اهمیت دهید.