۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 7392
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۸:۵۵
  • ارسال توسط :
همراهان وفادار فرمانده
همراهان وفادار فرمانده

همراهان وفادار فرمانده

وحید زمانی نیا ، هادی طارمی ، شهرود مظفری نیا و حسین پورجعفری همرزمان شهید سلیمانی بودند

حسین پورجعفری
شهید حسین پورجعفری (جعفری نیا) متولد ۱۳۴۵ بوده و بیش از ۴۰ سال سردار سلیمانی را همراهی کرده و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود به شهادت رسید. این شهید بزرگوار اهل گلباف کرمان و دستیار ویژه حاج قاسم سلیمانی بوده است. سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری دستیار ویژه حاج قاسم سلیمانی پس از ۴۰ سال مجاهدت در کنار فرمانده و در گلزار شهدای کرمان آرام می‌گیرد. وی از رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی بود و از دوران جوانی وارد سپاه شد و در دفاع مقدس هم در خط مقدم حضور داشت.

شهرود مظفری‎نیا
شهرود مظفری‎نیا پاسدار سرافراز ۴۱ ساله‌ای که تیرماه سال ۱۳۵۷ بدنیا آمد، اصالتاً تهرانی بود و در خیابان سراج شرق تهران (تهرانپارس) زندگی می‌کرد. تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمش سرهنگ پاسدار شهید شهرود مظفری نیا و مراسم وداع با این دو شهید والامقام در قم، روز دوشنبه، ۱۶ دی‌ماه از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود.  پیکر همرزم سپهبد شهید سلیمانی، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا در داخل حرم مطهر به خاک سپرده می‌شود. همچنین عصر دیروز خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، با حضور در منزل سرهنگ شهید شهرود مظفری نیا از همراهان شهید سپهبد قاسم سلیمانی، نشان متبرک آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) را به برادرشان اهدا کردند. از شهید شهرود مظفری‌نیا دو دختر ۱۰ ساله و هفت ساله به یادگار مانده است.

هادی طارمی
شهید سرگرد پاسدار هادی طارمی متولد سال ۱۳۵۸، در روستای قمچ‌آباد ابهر  و برادر شهید محمدجواد طارمی از بچه‎های ولایی هیأت محبان حضرت زهرا(سلام الله علیها) از نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(عجل الله فرجه) و فعالان پایگاه بسیج شهید شهسواری منطقه ۱۸ تهران بود. این شهید سرافراز سپاه اسلام در بیشتر مأموریت‎های مهم و خطیر برون مرزی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشورهای عراق و سوریه وظیفه حفاظت از جان ایشان را برعهده داشت.
 از این شهید والامقام دو دختر به نام‎های «هانیه» و «محیا» به یادگار باقی مانده است. پیکر این شهید به همراه شهید زمانی‎نیا در شهر ری به خاک سپرده خواهد شد.

وحید زمانی نیا
شهید وحید زمانی‏‌نیا متولد ۱۳۷۱ اهل شهر ری و از همراهان سردار سلیمانی بود که در حمله تروریستی امریکا به شهادت رسید. شهید وحید زمانی نیا، از کودکی به ورزش علاقه‌مند شد و با  حضور در  باشگاه  شروع به آموختن تکواندو کرد. وی مدارج اخذ کمربند را تا مشکی دان یک طی کرد.
آخرین بار سه هفته قبل از شهادت  با لباس تکواندو وارد سالن شد و یک جلسه با دوستان خود تمرین کرد. شهید زمانی‎نیا، که دو ماه قبل نامزد کرده بود، در آخرین سفر همرزم سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود که به همراه او در حمله ناجوانمردانه دشمنان اسلام، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر پاک شهید زمانی نیا بر دستان مردم ری در روز سه‌شنبه ۱۷دی ماه تشییع خواهد شد. طبق وصیت این شهید بزرگوار پیکر پاکش در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.