۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 6584
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
  • ارسال توسط :
هفته بسیج هفته عزت، کرامت و بزرگی ملت ایران است
هفته بسیج هفته عزت، کرامت و بزرگی ملت ایران است

هفته بسیج هفته عزت، کرامت و بزرگی ملت ایران است

رزمندگان و شهدای قزوین همواره افتخار آفریدند

سردار مرتضی قربانی در گردهمایی بزرگ بسیجیان استان قزوین که در سالن شهیدبابایی برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج هفته عزت، کرامت و بزرگی ملت ایران است و امروز۴۰سال از صدور فرمان الهی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج می‌گذرد.

وی افزود: بسیجیان، فرماندهان و سرداران از افتخارات کشور و این نظام هستند و قبل از پیروزی انقلاب رژیم ستم‌شاهی حتی یک رزمنده و مدافع هم نداشت.

حوادث اخیر کشور چهرۀ ضد انقلاب را بیش از پیش برای مردم نمایان کرد

مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: امام برای رضای خدا و عزت این کشور قیام کرد و ملت باشرف ایران در کنارش ایستادند.

قربانی ادامه داد: این افتخار ملی و عزتمند برای ملت ایران است که در ارتش سوریه بیش از یک میلیون نفر از مردم سوریه به الگوگیری از بسیج سازمان‌دهی شدند و ما باید روز بسیج را که یادگار ولایت‌فقیه است، جشن بگیریم و از آن پاسداری کنیم.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس عنوان کرد: اوایل دفاع مقدس که دشمنان این نظام جنگ سرد را علیه ایران اسلامی آغاز کرد، هیچ سلاحی در اختیار نداشتیم اما مقاومت و تلاش کردیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: رزمندگان و شهدای قزوین همواره افتخار آفریدند و نام آنان همیشه بر تارک تاریخ می‌درخشد.

قربانی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ما الگویی برای جهان اسلام شد، گفت: در طول جنگ تحمیلی در مقاطع مختلف حضور لشگر خدا را داشتیم زیرا این نظام یک نظام مقدس، مطهر و اثرگذار در جهان اسلام است و دشمنان این نظام هر بار توطئه جدیدی برای ضربه‌زدن به این نظام در پیش می‌گیرند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کرد: در اغتشاشات اخیر ضدانقلاب و اشرار خود را نشان دادند و ملت آن‌ها را شناختند و سپاه و اطلاعات و نیروی انتظامی آن‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: من و تو بسیجی باید با انقلاب و ولایت‌فقیه پیمان ببندیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

قربانی اظهار کرد: ما در دفاع مقدس ۸۰هزار اسیر گرفتیم و براساس آمارهای اعلام شده تلفات رژیم بعثی قابل توجه بود در حالی که در آن دوران تجهیزات نظامی مناسبی در اختیار نداشتیم.

وی یادآور شد: امروز به پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه نظامی دست پیدا کردیم بنابراین امثال آمریکا، ترامپ و آل‌سعود هرگز نمی‌توانند لطمه‌ای به این نظام بزنند.