۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » قزوین
  • شناسه : 21850
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
  • ارسال توسط :
هشتمین جشنواره رسانه‌های  قزوین  برگزار می‌شود
هشتمین جشنواره رسانه‌های  قزوین  برگزار می‌شود

هشتمین جشنواره رسانه‌های قزوین برگزار می‌شود

متقاضیان می‌توانند در هر یک از بخش‌های جشنواره حداکثر سه اثر ارسال کنند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هشتمین جشنواره رسانه‌های قزوین در بخش‌های مقاله، یادداشت، عکس، گزارش تصویری، گرافیک، صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، ویدئو‌های خبری و گزارش و تحلیل برگزار می‌شود.

محمدحسین اسماعیلی اعلام کرد: این جشنواره باهدف بررسی رخدادها و مسائل مهم استان در رسانه‌های خبری و ارائه راهکارهای مناسب، بیان ظرفیت‌ها و جریان سازی رسانه‌ای به‌ منظور ایجاد ارتباط مؤثر میان مردم و مسئولان برای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال و ارتقای کیفی محتوای نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای برگزار می‌شود.

هشتمین جشنواره رسانه‌های قزوین

   وی با بیان اینکه محورها و موضوعات جشنواره آزاد است، گفت: محورها و موضوعات جشنواره شامل موضوعاتی مانند کرونا، مدافعان سلامت، کمک مؤمنانه، محیط‌ زیست و زمین، حقوق شهروندی، گام دوم انقلاب، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، مدافعان حرم و مدافعان وطن، جهش تولید، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مفاخر و چهره‌های ماندگار فرهنگ و هنر استان، امربه‌معروف و نهی از منکر و فضای مجازی است.   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به بخش‌های جشنواره بیان کرد: سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش ، تحلیل و ویدئوهای خبری از بخش های این جشنواره است.

  اسماعیلی افزود: متقاضیان می‌توانند در هر یک از بخش‌های جشنواره حداکثر سه اثر ارسال کنند و بر این اساس کلیه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان خبری و طراحان گرافیک رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

  وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌بایست به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس  ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند و یا می‌توانند به صورت چاپ شده به دبیرخانه تحویل دهند.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: آثار ارسالی باید از تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱ لغایت ۱۴۰۰/۱/۳۱ در رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های دارای مجوز منتشرشده باشند و آثار و مطالب بدون امضا و با امضاء مستعار پذیرفته نمی‌شوند و افرادی که آثار آن‌ها بانام مستعار و کد ثبت می‌گردد باید به تأیید مدیر رسانه رسیده باشد.