۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 39163
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۲
  • ارسال توسط :
هر نامزد انتخاباتی می‌تواند ستاد مجازی انتخابات داشته باشد
هر نامزد انتخاباتی می‌تواند ستاد مجازی انتخابات داشته باشد

هر نامزد انتخاباتی می‌تواند ستاد مجازی انتخابات داشته باشد

باید تدبیر شود تا نامزد‌ها در عادلانه‌ترین شکل از ظرفیت صدا و سیما بهره‌مند شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: هر نامزد انتخاباتی می‌تواند ستاد مجازی انتخابات داشته باشد که قوانین این ستاد به زودی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

کاظمی در جلسه  هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات افزود:  با توجه به اینکه در قانون جدید ستاد‌های مجازی نامزد‌های انتخاباتی معتبر شناخته شده است، مواردی پیرامون این ستاد‌ها مطرح شده که ازطریق رسانه‌ها جزییات آن منعکس خواهد شد و نامزد‌های مطلع خواهند شد که بر چه اساسی و برچه ضابطه‌ای کار را دنبال کنند.

  وی با اشاره به راه اندازی کانال‌های تبلیغات نامزد‌های انتخابات در صدا و سیما هم گفت: باید تدبیر شود تا نامزد‌ها در عادلانه‌ترین شکل از این ظرفیت بهره‌مند شوند.  

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: محور سوم استفاده از ظرفیت‌های عرفی تبلیغاتی دستگاه‌های اجرایی ذیل ماده پنج قانون خدمات کشوری است که بر اساس آن همه دستگاه‌ها موظفند ظرفیت‌های عرفی تبلیغاتی خود را به هیات بررسی استان اعلام کنند.

  کاظمی افزود: هیات بررسی هم هم موظف به تعرفه گذاری است تا بر اساس نظم و قاعده‌ای در اختیار نامزد‌ها برای بهره مندی درهمه حوزه‌های انتخابی شهر و روستا قرار بگیرد. وی همچنین بر پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و تذکر به نامزد‌های انتخاباتی خصوصا در فضای مجازی تاکید کرد.