۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » انتخابات » قزوین
  • شناسه : 780
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
  • ارسال توسط :
هرگونه شبهات حقوقی و قانونی در انتخابات رصد می‌شود
هرگونه شبهات حقوقی و قانونی در انتخابات رصد می‌شود

هرگونه شبهات حقوقی و قانونی در انتخابات رصد می‌شود

مرادیان درخصوص رویکرد کمیته حقوقی انتخابات در قبال تخلفات و جرائم انتخاباتی توضیح داد:

معصومه مرادیان روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخاباتی شهرستان آبیک افزود: تدبیر و تمهیدات لازم به منظور رفع هرگونه شبهات قانونی از وظایف کمیته حقوقی ستاد انتخاباتی است که باید در شهرستان‌های استان نیز پیگیری شود.

وی نقش دیگر کمیته حقوقی ستاد انتخابات را پاسخگویی مناسب به منتقدان عنوان کرد و اظهار داشت: دفاع حقوقی از سلامت انتخابات و مجریان و دست اندرکاران آن از مهمترین موضوعاتی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

مرادیان پاسخ به استعلام‌های مربوط در خصوص قوانین و مقررات انتخابات را ضروری دانست و گفت: کمیته حقوقی استان در صورت لازم می‌تواند از مجلس شورای اسلامی استفساریه گرفته و سپس اقدامات لازم را اجرایی کند.

این مسئول در خصوص رویکرد کمیته حقوقی انتخابات در قبال تخلفات و جرائم انتخاباتی توضیح داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده هرگونه تخلف انتخاباتی رصد شده و امکان معاضدت قضایی و طرح دعاوی علیه اشخاص حقیقی و حقوقی در مراجع قضایی ایجاد شده است.

مرادیان یادآور شد: تعامل و همکاری با روسای کمیته‌های انتخابات کشور در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های انتخابات از مهمترین موضوعاتی است که همواره مورد توجه است.