۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » سیاست » قزوین
  • شناسه : 23522
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
  • ارسال توسط :
هرگونه خبر کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی استان قزوین کذب است
هرگونه خبر کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی استان قزوین کذب است

هرگونه خبر کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی استان قزوین کذب است

در حال حاضر روند انتخابات در سلامت کامل در حال برگزاری است.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تعرفه رأی در تمامی شعب به میزان کافی توزیع شده است و هرگونه خبر کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی استان قزوین کذب است.

اسدالله حمزه‌ای ظهر جمعه در بین خبرنگاران در ستاد انتخابات استان قزوین ضمن اعلام استقبال خوب مردم از انتخابات و حضور پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: از صبح جمعه انتخابات با دقت در تمامی شعب اخذ رأی در استان قزوین با سلامت کامل در حال برگزاری است.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به این موضوع که تعرفه رأی در تمامی شعب به میزان کافی توزیع شده است گفت: خبر هر گونه کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی را تکذیب می‌کنم.

وی تبیین کرد: ما بر اساس جمعیت هر منطقه اقدام به توزیع تعرفه کرده‌ایم، برای مثال شهر قزوین که واجدان شرایط رأی دادن آن ۴۰۰ هزار نفر هستند و ما برای این شهرستان ۵۰۰ هزار تعرفه در نظر گرفته‌ایم.

حمزه‌ای اذعان کرد: سیستم اخذ رأی در بخش‌هایی به صورت الکترونیک انجام می‌شود و با توجه به برخی کاستی‌ها به هر حال در مسئله آنلاین شدن در شعب اخذ رأی در دقایق ابتدایی رأی گیری مشکل داشتیم و با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات این رویداد قابل پیش بینی بود ولی در حال حاضر روند انتخابات در سلامت کامل در حال برگزاری است.