۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بسیج » سپاه » نیروهای مسلح
  • شناسه : 605
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری دفاع مقدس
هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن با پاسخی پشیمان‌کننده مواجه می‌شود
هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن با پاسخی پشیمان‌کننده مواجه می‌شود

هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن با پاسخی پشیمان‌کننده مواجه می‌شود

آمریکا باید از اشتباهِ تجاوز به عراق و افغانستان درس گرفته باشد.

سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در بازدید و ارزیابی میدانی از یگان‌های نیرو‌های دریایی ارتش و سپاه در استان هرمزگان (سواحل و جزایر) در جمع فرماندهان گفت: ملت شریف ایران هزینه‌های جنگ و دستاورد‌های آن را در دوران دفاع مقدس با همه وجود درک کرده‌اند و به همان اندازه که از وقوع جنگ با اشراف اطلاعاتی، حکمت و دوراندیشی و با قدرت مراقبت خواهند کرد، برای تحمیل هزینه‌های سنگین به متجاوز، بسیار بیشتر از گذشته آماده و چابک هستند و به سرعت تصمیم‌گیری و اقدام خواهند کرد.

سرلشکر رشید افزود: ما هشدار می‌دهیم که زمان و دامنه جنگ در کنترل هیچ‌کس نخواهد بود. آمریکا باید از اشتباهِ تجاوز به عراق و افغانستان درس گرفته باشد که موجب تحمیل هفت هزار میلیارد دلار و ۷۰ هزار کشته و مجروح در این کشور‌ها شد و در محاسبات خود برای تصمیم‌گیری دچار اشتباهِ بدون بازگشت نشود.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) تأکید کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ‌گونه تردیدی در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن به جزایر و مرز‌های دریایی، زمینی و هوایی ایران اسلامی پاسخی قوی و پشیمان‌کننده خواهند داد.