۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین » کشاورزی
  • شناسه : 1428
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
  • ارسال توسط :
هدف نظام صنفی کشاورزی هویت‌بخشی به شاغلان بخش کشاورزی است
هدف نظام صنفی کشاورزی هویت‌بخشی به شاغلان بخش کشاورزی است

هدف نظام صنفی کشاورزی هویت‌بخشی به شاغلان بخش کشاورزی است

کشاورزان با عضویت در نظام صنفی کشاورزی امکان بیشتری برای دفاع از حقوق و منافع خود دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، جلسه هماهنگی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان با حضور محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان، سراجان دبیر اجرایی نظام صنفی و جمعی از اعضاء هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی در دفتر مدیریت سازمان برگزار شد.

محمودی در این جلسه اظهار کرد: به منظور سازماندهی، ساماندهی، نظم بخشی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و بهره‌برداران در بخش کشاورزی و منابع طبیعی؛ نظام صنفی در ۶ شهرستان استان (قزوین، تاکستان، بوئین زهرا، آوج، آبیک و البرز) تشکیل شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به ارائه خدمات به بهره برداران بخش کشاورزی بر عضوگیری هرچه بیشتر بهره برداران تاکید کرد و گفت: کشاورزان با عضویت در نظام صنفی کشاورزی امکان بیشتری برای دفاع از حقوق و منافع خود دارند.

این مسئول با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های نظام صنفی در راستای پیشبرد اهداف استفاده کرد، افزود: هدف نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی هویت‌بخشی به مشاغل و شاغلان بخش کشاورزی است.

وی بر تحقق چشم انداز آینده نظام صنفی و برگزاری جلسات استانی در سه رده پایه، میانی و عالی تاکید کرد و  گفت:  در راستای تعامل بیشتر جلساتی با حضور هیات مدیره نظام صنفی استان، مسئولین تعاون روستایی استان و خبرگان کشاورزی برگزار شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.