۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 30614
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
  • ارسال توسط :
هدف ازسفر پشتیبانی ویژه از برنامه های توسعه مخابرات منطقه قزوین است
هدف ازسفر پشتیبانی ویژه از برنامه های توسعه مخابرات منطقه قزوین است
مدیر عامل مخابرات ایران در استان قزوین :

هدف ازسفر پشتیبانی ویژه از برنامه های توسعه مخابرات منطقه قزوین است

حل مسائل و مشکلات مردم در اولويت برنامه ها و سیاست های کلانِ مخابرات ایران است.

وقایع خبری: مهندس سلطاني ، مديرعامل شركت مخابرات ايران به همراه مهندس خلیلی ،معاون شبکه مخابرات ایران ، دکتر زارعیان ،معاونت تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و مهندس مبادر ثانی، در جريان سفري استاني در نشست تخصصي بررسي و ارزيابي عملكرد مخابرات منطقه قزوین با اشاره به سفرهاي استاني مديران شركت مخابرات ايران گفت: با توجه به‌ این‌ که‌ برنامه های عملکردی مخابرات مناطق در ستاد تدوین گردیده و بودجه ها مشخص شده است ، بازديد از استان ها به مديران ستادي شركت مخابرات ايران كمك مي كند تا نسبت به وضعيت مخابرات كشور اِشراف داشته باشند، اولويت هاي مديريتي را مشخص كنند و اگر مسائل و در صورت بروز مشكلاتي در حوزه اختيارات مديران در سطوح مختلف باشد آن را مترفع كنند.
مديرعامل شركت مخابرات ايران ادامه بیان داشت: برنامه های مناطق مخابراتي بر اساس پروژه هاي استان تدوین گردیده است و امیدواریم با مدیریت و همت عالی مديران و مجموعه کارکنان مناطق بتوانیم سرعت بیشتری برنامه ی تدوین گردیده، بدهیم.

وی در ادامه بیان داشت: با تلاش بی وقفه ی مجموعه همکاران در جای جای کشور ، مخابرات دوران سخت خود را پشت سر گذاشته و تحولات كشور ما را به آينده صنعت مخابرات اميدوار كرده است.
مدیرعامل مخابرات ایران با اشاره به اینکه باید از همفکری مناطق در سال جاری بیشتر استفاده کنیم افزود : حل مسائل و مشکلات مردم در اولویت سیاست‌های مدیریت شرکت است و همه مدیران باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکنند.

در ادامه اين نشست مهندس محمدرضا نصرآبادی، سرپرست مخابرات منطقه قزوین، ضمن ارائه گزارشي مبسوط از شاخص هاي مخابراتي استان، طرح ها و پروژه هاي پيش روي مخابرات منطقه را تشريح كرد و در بخشی از سخنان خود با اشاره بر این که رضایتمندی مشتریان در کنار منافع استراتژیک سازمان جزو اولین اولویت های خدمت رسانی در مخابرات منطقه از گذشته تاکنون بوده است افزود: امروزه ارائه خدمات به مردم بدون استفاده ازبستر و شبکه مخابراتی امکانپذیر نیست و تمام تلاش ما این است که بتوانیم با ارائه سرویس های روزآمد و مورد نیاز این امکانات را در دسترس همگان قراردهیم.
همچنين معاونين و مديران ستادي شركت مخابرات ايران نيز در خصوص طرح ها و شاخص هاي مخابراتي منطقه به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.