۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش » اخبار استانی » پژوهش » کارگری- کارمندی
  • شناسه : 4709
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
  • ارسال توسط :
نیروی انسانی کارآمد نقش اساسی در توسعه بخش کشاورزی دارد
نیروی انسانی کارآمد نقش اساسی در توسعه بخش کشاورزی دارد

نیروی انسانی کارآمد نقش اساسی در توسعه بخش کشاورزی دارد

چابک سازی نیازمند داشتن رویکرد علمی و تخصصی است

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت : نیروی انسانی متخصص و کارآمد می تواند نقش اساسی در توسعه بخش کشاورزی داشته باشد.

به گزارش “وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین طلایی در نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان های منطقه یک کشور که با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و معاونین توسعه مدیریت و منابع ۱۹ استان کشور در مجموعه باغستان سازمان جهادکشاورزی استان قزوین برگزار شد با بیان این مطلب افزود: نشست های مناطق استانها بسیار مهم و ارزشمند است.

به گفته وی در این نشست ها می توان از نقطه نظرات اساتید هر استان در حوزه انسانی و مدیریتی استفاده کرد .وی اظهار داشت : انتظار ما این است که بستر و شرایط مناسب که برای توسعه فراهم است و باید بخوبی از آن استفاده کرد .

طلایی تصریح کرد : وجود ابزار مناسب و نیروی انسانی زبده می تواند از بروز چالش ها در بخش کشاورزی جلوگیری کند .وی بر لزوم اهمیت استفاده مناسب از تکنولوژی ، علم نوین و مدیریت مناسب در منابع انسانی تاکید کرد.

طلایی یاد آور شد: تا سال ۱۴۰۰ باید ۳۰ درصد نیروهای انسانی را کاهش داد و نیرو ها را از کمیت به کیفیت ارتقا دهیم .این مقام مسئول تاکید کرد: روسای سازمان های جهاد کشاورزی باید عمده تلاش خود را بر روی حل مشکلات کشاورزان قرار دهند.

وی خاطر نشان ساخت : باید از ظرفیت موجود در قانون برای خدمت بهتر و بیشتر به همکاران مجموعه استفاده کرد.طلایی یاد آور شد : در حال حاضر بخش مسکن مشکل مهمی برای همکاران سازمانهاست که باید تا حدودی مرتفع شود .

طلایی گفت: چابک سازی نیازمند داشتن رویکرد علمی و تخصصی است و ادبیات و رویکرد ما باید مبتنی بر علم توسعه باشد که در این میان برون سپاری هم باید جدی گرفته شود.