۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » نیروهای مسلح » نیروی انتظامی
  • شناسه : 865
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۳۸
  • ارسال توسط :
نیروی انتظامی همواره درگیر مأموریت های متنوع و گسترده ای است
نیروی انتظامی همواره درگیر مأموریت های متنوع و گسترده ای است

نیروی انتظامی همواره درگیر مأموریت های متنوع و گسترده ای است

تداوم مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس را امروز در "جبهه مقاومت" می بینیم.

در مقابل جانبازان و ایثارگران عزیز متواضعانه و خاضعانه خدمت می کنیم و انجام هر خدمتی، را وظیفه و توفیق می دانیم.

سردار “حسین اشتری” در مراسم بدرقه سومین مرحله اعزام جانبازان سروقامت و فداکاران خدمتی ناجا به عتبات عالیات اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و سلام می فرستیم و برای فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز نیز آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت داریم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به امنیت مطلوب کشور یادآور شد: امروز شاهد برخی ناامنی ها در منطقه هستیم در عین حال به برکت تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و رشادت شهدا، جانبازان و ایثارگری خانواده هایشان، امنیت کشور ما مثال زدنی است.

سردار اشتری اضافه کرد: تداوم مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس را امروز در “جبهه مقاومت” می بینیم به طوری که روحیه ایثارگری و شهادت دلاورمردان ما فرامرزی و الگوی جهان اسلام است و امروز شاهد مقاومت مردم فلسطین، یمن، سوریه، عراق و … در مقابل متجاوزان و استکبار می باشیم.

این مقام عالی انتظامی در ادامه با اشاره به اجرای “سومین مرحله اعزام جانبازان سروقامت و فداکاران خدمتی به عتبات عالیات ” ادامه داد: خداوند متعال این توفیق را عنایت کرد که در تداوم اجرای دو مرحله قبل، امروز جمعی از جانبازان و فداکاران نیروی خدمتی انتظامی به عتبات عالیات اعزام شوند، تحقق این مهم را عنایت حضرت امام حسین (ع) و برکت کار خود می دانیم.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: در مقابل جانبازان و ایثارگران عزیز متواضعانه و خاضعانه خدمت می کنیم و انجام هر خدمتی را وظیفه و توفیق می دانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش همسران جانبازان و ایثارگران ادامه داد: انصافا همسران جانبازان، وظیفه خطیری بر دوش دارند و حتما صاحب اجر و پاداش بسیاری خواهند بود چرا که خدمت به جانبازی که بالاترین سرمایه خود را در راه رضای خداوند فدا کرده، بی اجر و ثواب نخواهد ماند.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه از همه ظرفیت ها برای خدمات دهی شایسته  به جانبازان عزیز و معلولان خدمتی بهره می بریم، گفت: نیروی انتظامی همواره درگیر مأموریت های متنوع و گسترده ای است و انجام این مأموریت ها جزء با تلاش و ایثارگری شبانه روزی سبزپوشان و خانواده هایشان محقق نمی شود و از این بابت قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با عنایات الهی همکارانم در مأموریت های محوله خوش می درخشند و باعث عزت و افتخار کشور هستند، مطابق نظرسنجی های صورت گرفته نیز میزان اعتماد مردمی به پلیس افزایش داشته که این مهم را برکت و سرمایه بی بدیلی می دانیم و برای حفظ و ارتقاء آن تلاش می کنیم.